Hallo allemaal.
Ik zit met een probleem, en hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Ik heb een pc met usb poorten en wil daar op aansluiten een multifunctionele printer van lexmark , de X-73
Tevens wil ik via USB aansluiten de webvox voor ISDN.
De pc draait onder windows xp sp1
512 MB ram
P4 2.6
Indien ik de printer installeer en daarna de webvox drivers (of andersom), en hierna de pc herstart zijn er geen foutmeldingen of problemen.
Wil ik echter e-mails verzenden en ontvangen, of gewoon het internet op, dan is of het internet heel traag, of ik kan geen mails verzenden en ontvangen. (bij het e-mailen krijg ik dan ook socket error 110 te zien), ondanks dat ik de instellingen van de mail goed heb staan.
Indien ik de printer NIET installeer dan werkt de isdn prima!.
Het maakt overigens niet uit op welke usb poorten ik dit allemaal installeer.
Het lijkt wel of de printer en de webvox elkaar niet zo mogen??
Wie kan me Helpen?
Alvast bedankt
Groeten
roy
Ik zit met een probleem, en hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Ik heb een pc met usb poorten en wil daar op aansluiten een multifunctionele printer van lexmark , de X-73
Tevens wil ik via USB aansluiten de webvox voor ISDN.
De pc draait onder windows xp sp1
512 MB ram
P4 2.6
Indien ik de printer installeer en daarna de webvox drivers (of andersom), en hierna de pc herstart zijn er geen foutmeldingen of problemen.
Wil ik echter e-mails verzenden en ontvangen, of gewoon het internet op, dan is of het internet heel traag, of ik kan geen mails verzenden en ontvangen. (bij het e-mailen krijg ik dan ook socket error 110 te zien), ondanks dat ik de instellingen van de mail goed heb staan.
Indien ik de printer NIET installeer dan werkt de isdn prima!.
Het maakt overigens niet uit op welke usb poorten ik dit allemaal installeer.
Het lijkt wel of de printer en de webvox elkaar niet zo mogen??
Wie kan me Helpen?
Alvast bedankt
Groeten
roy