Taal fouten inbegrepen ;)
Neen, het is helemaal niet duidelijk.
Kijk nu gebruikt me pa outlook maar dan alleen maar voor de agendaCharlie23 schreef op 17 juli 2003 @ 13:08:
Neen, het is helemaal niet duidelijk.
Nu wil ik vanwege licentie verhaal
Openoffice voor documenten en database
En dan nog een programma voor zijn agenda die waarbij je het liefst een contactpersoon aan een afspraak kan koppelen.
En dan zou dus het mooiste zijn (zal wel niet mogelijk zijn maar ik vraag er wel na
Is het zo wat duidelijker?
Nou me vader heeft een klein (in de avonduren) pedicurebedrijfje en hij vind het makkelijkVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 12:44:
Wil dat ook niet gewoon met Microsoft Schedule ?
Maar ja hij doet het nu via Outlook en zoek daarna in mijn documenten het document van de klant op.
Nou hoopte ik dat er dus ooit een keer een programma is gemaakt die een agenda kan bij houden waarbij je mensen/ contactpersonen kunt koppelen aan je afspraak. En dan zou het dus heel erg mooi wezen dat je dan een document (uit mijn documenten ) kan koppelen aan zo'n specifiek persoon.
Ik weet niet of dat met MS schedule kan. Maar je zou toch denken dat zoiets wel zou bestaan
Ik heb gezien dat schedule gewoon een verlopen programma is van MS en dat deze in Outlook zit verwerkt.
Dus dan kan ik outlook net zo goed gebruiken..
Ik snap alleen niet dat er zo'n programma niet bestaat... er zouden toch wel meer mensen zoiets willen
Dus dan kan ik outlook net zo goed gebruiken..
Ik snap alleen niet dat er zo'n programma niet bestaat... er zouden toch wel meer mensen zoiets willen
Pagina: 1