Agenda programma die je aan documenten kunt koppelen

Pagina: 1
Acties:

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 08:12
Ik ben op zoek naar een programma waarmee je afspraken aan een document kan koppelen.
Maar dan het liefst op de volgende manier. Elk contact persoon heeft 1 document aan zich gekoppeld en bij een afspraak kun je die contact persoon toevoegen.
Ik hoop dat dat duidelijk is.
Het maakt niet uit of het programma linux of Windows is maar het liefst wel freeware :)

Taal fouten inbegrepen ;)

• charlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 11:08

charlie

?*?

Neen, het is helemaal niet duidelijk.

Verwijderd

ik snap t ook nie

• The-Source
Charlie23 schreef op 17 juli 2003 @ 13:08:
Neen, het is helemaal niet duidelijk.
Kijk nu gebruikt me pa outlook maar dan alleen maar voor de agenda
Nu wil ik vanwege licentie verhaal ;) overstappen op iets anders.
Openoffice voor documenten en database
En dan nog een programma voor zijn agenda die waarbij je het liefst een contactpersoon aan een afspraak kan koppelen.
En dan zou dus het mooiste zijn (zal wel niet mogelijk zijn maar ik vraag er wel na ;) ) dat als je op die persoon dubbelklik dat dan een document geopend wordt welke aan die persoon gekoppeld hebt.
Is het zo wat duidelijker?

Verwijderd

Wil dat ook niet gewoon met Microsoft Schedule ?

• The-Source
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 12:44:
Wil dat ook niet gewoon met Microsoft Schedule ?
Nou me vader heeft een klein (in de avonduren) pedicurebedrijfje en hij vind het makkelijk ;) om het via computer te doen (hij weet er zelf weinig van af dus mag ik alles wel WEER instellen :( )
Maar ja hij doet het nu via Outlook en zoek daarna in mijn documenten het document van de klant op.
Nou hoopte ik dat er dus ooit een keer een programma is gemaakt die een agenda kan bij houden waarbij je mensen/ contactpersonen kunt koppelen aan je afspraak. En dan zou het dus heel erg mooi wezen dat je dan een document (uit mijn documenten ) kan koppelen aan zo'n specifiek persoon.
Ik weet niet of dat met MS schedule kan. Maar je zou toch denken dat zoiets wel zou bestaan :?

• The-Source
Ik heb gezien dat schedule gewoon een verlopen programma is van MS en dat deze in Outlook zit verwerkt.
Dus dan kan ik outlook net zo goed gebruiken..
Ik snap alleen niet dat er zo'n programma niet bestaat... er zouden toch wel meer mensen zoiets willen ;)

Pagina: 1