in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik heb hier geen W98 draaien, maar volgens mij zit er in de Windows\System32 map een bestand user(s).dat. Verwijder deze ff (maak wel een backup) en kijk dan eens wat er gebeurt>?
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
zoek eens naar pollkill.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Novell Netware, welke versie van Novell Netware draaien jullie, en daarnaast welke Netware client op '98 en eventueel ZENtalin schreef op 17 July 2003 @ 12:51:
aangezien we hier een Novell netwerk hebben kan ik daar een heleboel mee maar daar zit het hem niet in , het is lokaal die pc .
ZEN is een management tool op Novell Netware, dus heb je ook op support bij www.novell.com al gekeken
zoeken op windows 98 policies remove leverde dit zoek linkje op klik
Kan je iets meer uitleg en informatie geven
offtopic:
bovenstaande link op de info die je gegeven hebt en hier op gezocht op de Novell Netware website
bovenstaande link op de info die je gegeven hebt en hier op gezocht op de Novell Netware website
[ Voor 39% gewijzigd door aReaRe op 17-07-2003 17:45 . Reden: linkje toegevoegd ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
sorry voor de late reply maar dit werkte dus .its_Muppet schreef op 17 July 2003 @ 12:58:
Ik heb hier geen W98 draaien, maar volgens mij zit er in de Windows\System32 map een bestand user(s).dat. Verwijder deze ff (maak wel een backup) en kijk dan eens wat er gebeurt>?
gewoon de file : user.bat geknipt in een nieuwe map .
pc bootten , hij maakt dan automatisch nieuwe aan en alles werkt weer .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!