heel veel mails krijg ik terug met de mail dat ik not allowed ben om die mails te sturen
ik heb gewoon de pop / smtp settings gebruikt van zonnet en ik draai gewoon win 98. Ik snap echt niet meer *zucht* jullie wel? ik heb norton antivirus en dan heb ik scan incoming + outgoing mails uitstaan !
Welke outlook?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
de outlook die bij ms office xp (+frontgape) zitmomania schreef op 17 July 2003 @ 12:36:
Welke outlook?
Als je norton uitzet, wil het dan wel
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Wat is de *exacte* melding? iets van Relaying denied? In dat geval zou ik toch de serversettings nog eens nalopen.
En heb je al de search gebruikt?
[search=outlook,not,allowed]
[edit]
Titel fix
[search=outlook,not,allowed]
[edit]
Titel fix
[ Voor 16% gewijzigd door momania op 17-07-2003 12:40 ]
Verwijderd
Het kan erg goed zijn dat je niet inbelt via zonnet en daarom hun smtp server niet mag gebruiken. Je dient dan je eigen smtp server te gebruiken (van de provider van je inbelverbinding)
Of je vinkt SMTP authentificatie aan...Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 12:40:
Het kan erg goed zijn dat je niet inbelt via zonnet en daarom hun smtp server niet mag gebruiken. Je dient dan je eigen smtp server te gebruiken (van de provider van je inbelverbinding)
De meeste SMTP servers van providers ondersteunen dat... Alleen verklaart dat niet waarom TS _soms_ emails terugkrijgt, maar niet alle mails...
dit is de fout:
Your message did not reach some or all of the intended recipients.
Subject: FW: Foto's Monster
Sent: 17-7-03 12:24
The following recipient(s) could not be reached:
'gep2gep@zonnet.nl' on 17-7-03 12:24
530 5.7.1 Relaying not allowed: gep2gep@zonnet.nl
en ik heb maar 1 verbinding, ik heb adsl via router, via zonnet dus dat kan het probleem niet zijn. btw ik kan wel ontvangen
Your message did not reach some or all of the intended recipients.
Subject: FW: Foto's Monster
Sent: 17-7-03 12:24
The following recipient(s) could not be reached:
'gep2gep@zonnet.nl' on 17-7-03 12:24
530 5.7.1 Relaying not allowed: gep2gep@zonnet.nl
en ik heb maar 1 verbinding, ik heb adsl via router, via zonnet dus dat kan het probleem niet zijn. btw ik kan wel ontvangen
Ok, da's dus heel wat anders als geen mail kunnen versturen....
Kan zijn dat dat email adres bij zonnet op een blacklist staan oid...
Kan zijn dat dat email adres bij zonnet op een blacklist staan oid...
Maar dat betekent niet dat je geen mails kunt versturen, dat betekent dat het adres waar je naartoe wilt sturen wordt geweigerd...
weet je zeker dat het adres goed is?
Relaying heeft te maken dat jij een verkeerde smtp server/verkeerd afzenderadres ingesteld hebt staan.
http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/cards/231.shtml en dan waar Planet Internet staat Zonnet lezen
http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/cards/231.shtml en dan waar Planet Internet staat Zonnet lezen
Heb je het vinkje bij SMTP Authenticatie aangezet?
Heb je op zonnet gekeken of je misschien een andere smtp server moet gebruiken?
Zonnet zelf al gebeld met deze vraag?
Mail ontvangen is een ander verhaal dan mail sturen hoor...Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 12:54:
dat email adres waar ik naartoe stuurde werkt wel degelijk, want ik heb net nog mail ontvangen van hem, maar het is niet alleen bij dat email adres het is bij heeeeeel veeeeel en dan doet tie het via webmail wel dat is vaag
Dat jij wel mail van hem krijgt zegt niets over het feit dat je geen mail kan versturen naar hem
Vertel even wat je ondertussen al geprobeerd hebt.Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 13:03:
ik weet niet wat ik nu nog kan doen ?
Wij geven wel mogenlijkheden aan, maar als je niet aangeeft wat je geprobeerd hebt, weten wij ook niet waar we verder moeten zoeken
als ik dat vinkje aanzet en ik klik op test account geeft tie foutmelding:Coolhva schreef op 17 July 2003 @ 13:51:
Heb je het vinkje bij SMTP Authenticatie aangezet?
the email account you created does not support SMTP Authenticatie bla bla bla
Is je eigen mailadres zoals ingevoerd in je Outlook account een mailadres wat je van zonnet zelf heb gekregen?
Is je ingegeven smtp server van Zonnet?
Hep je hun faq al gelezen?
Heb je recent wijzigingen in je accountgegevens/I-netverbinding aangepast of heeft het al die tijd niet gewerkt?
Maak je gebruik van een proxyserver?
Is je ingegeven smtp server van Zonnet?
Hep je hun faq al gelezen?
Heb je recent wijzigingen in je accountgegevens/I-netverbinding aangepast of heeft het al die tijd niet gewerkt?
Maak je gebruik van een proxyserver?
Pagina: 1