• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Ik wil het graag even hebben over de Olympus MJU 300

Ik heb eerst wat reviews gelezen en hier op GoT gezocht.. hier waren ze er erg tevreden over. Het is dat het fototoestel van mijn werk is... maar ik ben er totaal niet tevreden over.. we moesten de camera snel hebben en deze was uit de voorraad te leveren.
ik zelf heb een Canon A70, die ik dus ook voor hier wilde bestellen. maar ja .. die was niet meer op voorraad... (zucht hhhhhhh)

Waarom is de MJU-300 zo slecht?

* De resolutie is 3,2MP maar begint erg snel te verkorrelen.
* Bij bewolkt weer kan ik binnen met de lampen aan niet eens scherpe foto's maken zonder flits. (dus onscherp bij te weinig licht)
* Bediening is erg onhandig! instellingsmogelijkheden zijn er weinig/ bijna niet.
* De flits is te zwak. dus alleen leuk voor de huiskamer.

Ik ben dus zeer ontevreden over deze digicam en hoop dat jullie niet dezelfde toestel kopen.

Ik wil hierbij vragen wat jullie ervaringen zijn met dit toestel al jullie er een hebben.

Dit toestel kost ongeveer een €450 maar voor €390 euro kan je beter een Canon A70 kopen. over dit toestel ben ik namelijk zeer tevreden!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
heeft iemand deze cam ofzo?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Euhm, dat je bij bewolkt weer binnen geen scherpe foto's kunt maken zonder flits is vrij normaal hoor, dat kun je met mijn EOS D30 ook niet :D Naja, op ISO 1600 misschien. Daarvoor heb je nou eenmaal een flitser nodig, liefst extern.

De interne flits van mijn D30 is ook te zwak, daarom moet je ook een camera kopen met de mogelijkheid een externe flitser aan te sluiten.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards