Welke geluidskaart heeft twee line-ins

Pagina: 1
Acties:

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor een encoderprojectje zoek ik een geluidskaart (geen dure) die twee line-in's heeft die elk apart door een Windows Media Encoder gezien worden. Dus dat het systeem eigenlijk denkt dat het twee losse geluidskaarten zijn...

iemand ervaringen/tips???

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

zou je dan niet een aux of cdin kunne misbruiken voor dat doel?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

zeker met dat (geen dure) disclaimer kan ik niets anders doen dan je aanraden twee losse geluidskaarten te gebruiken, meersporen kaarten zijn er wel, maar die zijn niet 'geen dure' kaarten :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

je kunt ook de cd in of aux doorlussen met een connector een beetje solderen en bijv aan een leeg lepeltje aan een leeg pci slot maken van je kast ,.. zo deed ik dat Vroegah !

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JvS schreef op 17 juli 2003 @ 11:37:
zeker met dat (geen dure) disclaimer kan ik niets anders doen dan je aanraden twee losse geluidskaarten te gebruiken, meersporen kaarten zijn er wel, maar die zijn niet 'geen dure' kaarten :o.
Als ik wel een 'dure' geluidskaart wil, wat is dan een aanrader?

Verwijderd

In iedergeval geen creative troep.

Ik heb zelf goeie ervaringe met de DS-XG van Yamaha, die zijn ook niet zo duur. Als je daarvan dan 2 aanschaft. Of zit je pci bus te vol ?

Ik weet in iedergeval dat ik ook me lini in kan gebruiken op me dv camra voor de computer waneer die aan de pc is aangesloten.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wat moet er mis zijn met creative eigelijk? (beetje domme opmerking van je zonder arugmenten or such.) edit:staat al bij sm, terecht.

ik heb een audigy platium, doet zijn taak perfect. Ook intern via de aux een 2de line-in gemaakt (tv en playstation), werkt perfect. Mocht je onboard hebben, kan je die natuurlijk ook gebruiken, maar weet niet of je ze dan gelijktijdig kan installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 17-07-2003 17:06 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Als je onafhankelijk meerdere kanalen wilt kunnen opnemen, zoek dan naar M Audio kaarten ( de 44 & 66 reeks zijn mooie kaartjes en relatief niet duur)

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 20:37
Op mijn SoundBlaster Live! 5.1 Platinum zitten ook meerdere ingangen:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8410/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8414/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8413/thumb.jpg

(allemaal klikbaar)

Verwijderd

psmeets schreef op 17 juli 2003 @ 19:13:
Op mijn SoundBlaster Live! 5.1 Platinum zitten ook meerdere ingangen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

(allemaal klikbaar)
Alleen kun je met je Soundblaster niet alle ingangen onafhankelijk gebruiken, ze worden namelijk gemixed naar stereo..

Een M Audio Delta 44 bijvoorbeeld behoud de 4 tracks- je kan dus met Cool Edit Pro 2.1 4 sporen opnames maken, wat niet kan met de Soundblasters

Verwijderd

Maar je kan wel meerdere SoundBlasters in 1 systeem gebruiken (zelf 3 tegelijk ooit getest tesamen met CakeWalk) zodat je meerdere inputsoorten hebt (line-nivo, microfoon, gitaarelement, midi etc)....

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:37
sblive value kan ook de microfoon ingang omschakelen naar een stereo line ingang

dus met een sblive heb je ook al 2 ingangen

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Of een Audiotrak Maya 44. Die kosten ook niet meer zo heel veel. Ik ben erg tevreden over dit kaartje.

Check www.feedback.nl voor prijzen.
Pagina: 1