[SS]Meerdere filialen

Pagina: 1
Acties:

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb vandaag in de shopsurvey een reactie geplaatst over Funprice. Ik was zeer tevreden. De gebruiker onder mij duidelijk niet. Ik vind dit bizar, omdat het over precies hetzelfde (ruilen van kapotte processor) ging. Nou heeft die negatieve poster er niet bij gezet over welk filiaal het ging, dus dat zal wel ergens anders zijn geweest. Is het niet handig om in het reactieformulier voor de SS te zetten dat je bij winkel met meerdere filialen moet zetten over welk het ging?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmm, een inzichtvol idee :P, maar dit is iets dan wel iets voor de devtrack aangezien het om een feature (apart invul-veld) cq. tweak (een regel extra tekst bij de stappenplan) gaat :).

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Hmm, vreemd genoeg lukt het mij niet meer daar nog in te loggen. Dus jij zal het moeten doen.

• killerflappy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08-2021
ben ook niet tevreden over funprice.
Had 3jaar geleden geforce gekocht. Bleek defect te zij. Opgestuurd en nooit meer iets gehoord. Veel brieven gestuurd. Toen een paar keer gebeld. Na anderhalf jaar wilde ze me een nieuwe sturen. Het kaartje was toen al gedateerd. Toch wel me geld terug gekregen. Dat was wel netjes.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
polaris schreef op 17 July 2003 @ 11:58:
Hmm, vreemd genoeg lukt het mij niet meer daar nog in te loggen. Dus jij zal het moeten doen.
Ik zal het even neerpleuren in de devtrack :*.
killerflappy schreef op 17 July 2003 @ 12:01:
ben ook niet tevreden over funprice.
Had 3jaar geleden geforce gekocht. Bleek defect te zij. Opgestuurd en nooit meer iets gehoord. Veel brieven gestuurd. Toen een paar keer gebeld. Na anderhalf jaar wilde ze me een nieuwe sturen. Het kaartje was toen al gedateerd. Toch wel me geld terug gekregen. Dat was wel netjes.
Dat is iets voor de shopsurvey van Funprice, niet hier, niet in TFF en ook niet op GoT ;).

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
polaris schreef op 17 July 2003 @ 11:58:
Heb je er wel een account dan? De devtrack-userbase staat los van de userbase van T.net en/of GoT.

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Harm schreef op 17 July 2003 @ 13:20:
[...]

Heb je er wel een account dan? De devtrack-userbase staat los van de userbase van T.net en/of GoT.
Jawel, hoor. Ik heb het mailtje nog, maar kom er niet in. Ik kan me nog herinneren dat het de eerste keer ook niet soepel ging. Het password waar ik het naar zou hebben veranderd werkt ook niet. Heel vreemd.
Pagina: 1