Toon posts:

[tiberian sun] error bij update naar 2.03

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag weer eens Tiberian Sun geinstalleerd op mijn laptop (2 weken naar duitsland met 5 collega's, we moeten toch iets te doen hebben 's avonds in het hotel) en heb de laatste patch gedownload vanaf de website van Westwood/EA.

Bij het starten van de patch krijg ik een foutmelding "Missing or Invalid Registry/INI entry" en de patch wordt niet uitgevoerd. Het OS op mijn laptop is XP Pro met SP1. Via Google en de FAQ van Westwood/EA kan ik helaas niets vinden. Iemand die dit ook eens tegengekomen en een oplossing weet?

Voordat het gevraagd gaat worden: het is een "original"

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 12:43

aapelite

Do the kirby!

Niet een crack geinstalleerd ofzo, want dan patcht hij vaak ook niet.

Verwijderd

Het kan wel original zijn, maar heb je het wel vanaf CD geinstalleerd en niet de installatie van een desktop gekopieerd ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
hij is netjes van cd geinstalleerd en ik heb geen no-cd crack geinstalleerd.

Wanneer ik met regedit een kijkje neem in de registry zie ik diverse keys staan die zijn aangemaakt en ook gevuld zijn. Is vreemd dat je niet geinformeerd wordt over welke key/ini er niet aanwezig is.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 12:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
even een schopje onhoog om te kijken of er weekend-tweakers zijn die wellicht een oplossing hebben. Helaas heeft EA nog niet geantwoord op mijn e-mail....

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ben je wel als gebruiker met admin-rechten ingelogd? het kan zijn dat hij de register niet kan benaderen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat ben ik.

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 16:14

Row

mmm kzou eens naar WW mailen of zij het weten je hebt immers een legale kopie :/
Beetje weird probleem vooral omdat het origneel is

Verwijderd

Topicstarter
ik heb inderdaad EA al een e-mail gestuurd. nl-support@ea.com echter nog geen reply van ze gehad. Dan wordt het maar spelen zonder de update de komende week...
Pagina: 1