i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Verwijderd
verloopstekkertje van je geluidskaart naar de audio-in van je tv? Als je die hebt natuurlijk (meestal die rood/witte tulpstekkers).
wat voor poort gebruik je voor je tv out?
SVHS zend namelijk geen geluid mee, dus dan moet je een kabel leggen tussen je deluidskaart en de tv...
SVHS zend namelijk geen geluid mee, dus dan moet je een kabel leggen tussen je deluidskaart en de tv...
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Verwijderd
Welke kabel gebruik je? Composiet of s-video? Je kan een s-video --> scart stekker kopen waar je zowel je s-video in kunt steken als het geluid vanuit je geluidskaart. Als je s-video direct in je tv/video gaat dan moet het mogelijk zijn om ook het geluid daarop aan te sluiten.
Normaal wordt geluid niet meeverzonden, via de tv out, je kan wel je geluid zoals Patrickje zegt aansluiten op je audio van je tv, of nog beter misschien op je radio , werkt goed!
E-Developing
Gewoon composite.. maar kan ook wel SVideo geloof ik, gebruik alleen een gele tulpstekker die voor in de tv gaat, dat zijn 3 ingangen; geel, wit en rood. Als ik de gele er in doe (tulp) kan ik het beeld van de PC op de TV krijgen. Nu het geluid nog
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
De uitgang van je geluidskaart op een audio ingang van je TV aansluiten, desnoods via een scart verloopblokje
Wat dacht je van logisch nadenken of even zoeken met [search=geluid pc op tv] ofzo...
Wat dacht je van logisch nadenken of even zoeken met [search=geluid pc op tv] ofzo...
[ Voor 29% gewijzigd door JvS op 17-07-2003 10:30 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()