[WinXP ProNL] Leeg stuk in Software(configuratiescherm)

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vdub
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07-2025

Vdub

Wie anders?

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Software-venster in het configuratiescherm, nl. dat ik eerst een aantal programma's zie staan bijv a-g, dan een heeeeel lang stuk niks(wit, leeg) en dan pas h-z, weet iemand waar dat aan kan liggen?

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook een gehad hier op stage, het gebeurde bij mij nadat ik een driver voor een hardware-dongle had geinstaleerd. De installatie was niet succesvol verlopen en werd afgebroken door de software zelf, echter deze was nog geinstalleerd!!! :? Wat ik toen heb gedaan is de uninstall gedraaid van de die driver, of te wel in jouw geval het laatst geinstalleerde stuk software. Daarna was het in orde. er is nog een andere mogelijkheid, nl. dat een systeem-bestand tijdens de installatie is overschreven, ik zal kijken of dat bestand nog kan achterhalen. :X Deze laatste optie lijkt mij echter onwaarschijnlijk... O-)

Verwijderd

Na het installeren van autocad komt dit bij mij ook voor. Volgens mij niks aan te doen.

• Vdub
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07-2025

Vdub

Wie anders?

Topicstarter
In mijn geval is een onderdeel van het lange witte deel Autocad, dus als ik die aanklik dan word het een heel lang blauw stuk, als ik die verwijder dan gaat het naar een ander proggie.

<edit> Net iets te langzaam getikt, dus het zal wel aan autocad liggen</edit>

[ Voor 19% gewijzigd door Vdub op 17-07-2003 10:32 ]

Verwijderd

Ik weet niet meer welke versie van autocad het deed, maar deze overschreef een bestand, voor de controls van de software lijst, ik doe mijn best om het voor je te vinden, want ik heb het toen hier op stage gevonden. Probeer anders het software scherm een tijdje open te laten en af en toe de focus er weer terug op te zetten, hij gaf bij mijn toen een foutmelding van een corrupte file. ben nog aan't zoeken...

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Probeer dan eens in een command prompt het volgende:
sfc /scannow

[ Voor 70% gewijzigd door Mystery op 17-07-2003 10:51 ]

Battle.net tag

Verwijderd

Ok, ik heb gevonden waar het probleem bij mij op stage zat, de installatie van autocad maakt een entry aan in "appwiz.cpl" en deze wordt daardoor corrupt, met andere woorden de entry die hij aanmaakt is niet juist, ik heb toen dat bestand van een andere pc waar geen autocad op geinstalleerd is geweest gekopieerd en overschreven (nadat ik een kopietje had gemaakt natuurlijk). :+ Ik bied geen garantie dat dit ook bij jouw goed zal werken.... :X O-)
Pagina: 1