[ati]r9700 pro gaat terug naar foute resolutie

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:04
ik weet niet wat het is, maar het is een irritant probleem. ik heb de drivers al opnieuw geinstalleerd. het lijkt wel of hij gereset wordt en dan terug gaat naar resolutie van 640x480, heb gezocht op meerdere forums. maar ik kan nergens dus een oplossing voor dit rare probleem vinden...

thanks

Verwijderd

Welke drivers heb je precies?
En geef wat meer specs dan is het misschien makkelijker te verklaren.

• Ankh
ok doh stom :)

drivers geprobeerd: ati 3.4 / 3.5 / 3.6 en de bijhorende omega drivers. Dit hebben ik allemaal op een goede manier verwijdert :)

voor de rest mijn specs http://www.tweakers.net/gallery/26246/sys

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Dat lijkt me een probleem in de combinatie Radeon met Windows XP.
Ik heb exact hetzelfde met mijn Radeon 8500, en een maat van me heeft sinds kort een R9800Pro en die heeft het ook. We hebben wel allebei Club3D trouwens, maar dat terzijde.

Edit:
Zit net te kijken, zie nergens welk OS je draait.
Wij hadden het allebei met XP Pro. Allebei legaal ook nog, vanwege zakelijk gebruik.

[ Voor 24% gewijzigd door Brede P op 17-07-2003 09:58 ]

• Ankh
ja maar het raarste is dat ik dit pas de laatste paar dagen heb.. heb het nog nooit eerder gehad :(

Verwijderd

mischien een systeemherstel? dat kun je allicht proberen.

• Ankh
hmm mee laatste systeemherstel is van 3 maanden geleden, dit omdat mijn systeem altijd 110% gewerkt heeft.. tot op de heden...

• Ankh
kan het misschien wezen, dat het batterijtje in je pc, dat die leeg is? of slaat hij het daar niet in op?
Pagina: 1