Toon posts:

Floppy ledje blijft aan, kabel is goed...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

ik heb een asus cuv4x aangeschaft met een pIII 800mhz. Toen ik hem (na inbouwen) voor het eerst aanzette viel me op dat het ledje van de floppy bleef branden. Ik weet dat als je de kabel verkeerd om hebt zitten, dat dan het ledje blijft branden, dus dat heb ik meteen gecontroleerd.

De kabel zit gewoon goed en de drive doet het goed, alleen blijft het ledje wel de hele tijd aan!

hebben jullie dit wel vaker gehad? zie ik iets over het hoofd? moederbord terugbrengen?

help!

Verwijderd

ja, er was toen nix meer mee te doen. Volgens mij was de FDC gaan feesten bij de buren.

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

probeer hem dan alsnog gewoon omgekeerd op de floppy ding te zetten :)
dat werkte hier altijd, anders zal dat fdd ledje wel graag aan zijn ofzow :)

Verwijderd

Yeah, heb da ook voorgehad. LEDje bleef branden, maar ik kon de cable ni goe op floppy krijgen andersom. Gelukkig was er ietsje voorzien aan de floppy om ietsje af te breken zodat de floppycable zonder kleerscheuren toch kon omgedraaid worde.

Waarschijnlijk geen antwoord op uw vraag, ma bon, wou het toch effe vermelden...

-- Koder

Verwijderd

idd omdraaien

Verwijderd

Topicstarter
de kabel kan er gewoon andersom op. dan blijft het ledje ook branden en doet de floppy het niet.

ik ga het moederbord maar terugbrengen naar de winkel denk ik, voordat er misschien nog meer kapot gaat. beter voorkomen dan genezen.

thnx for the replies!

Verwijderd

Probeer eerst eens een andere floppy drive...

-- Koder

• Patser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 23:11

Patser

this.Close();

Ik heb Žn wat ouder flopppydrive waarvan Žt LEDje brandt als er een floppy in zit en feller gaat branden als je de floppy leest/schrijft.
Kan dat Žt zijn?
Pagina: 1