MSI K7N2G-L boot niet

Pagina: 1
Acties:

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-07 17:03
Heb net nieuw mobo gekocht, heb er AMD 2400+ boxed op gezet en 256 MB DDR266 PC2100 OEM erin geprikt. Ook 2 kabels van voeding en 1 kabel van Fan aangesloten en kabel van monitor in VGA connector.

Echter er verschijnt niks op het scherm als ik hem aanzet. De D-Bracket led blijft hangen op 3x rood en 1x groen rechtsonderin. Volgens het boekje is hij dan aan het:
Initializing Video Interface
- This will start detecting CPU clock, checking type of video onboard. Then, detect and initialize the video adapter.

Opmerkelijk is dat deze status van de D-bracket nadat er wat VGA sign-on messages on the screen geschreven moeten worden, die ik dus niet zie! Heb dus het vermoeden dat er iets mis is met de interne videokaart.

Kan iemand helpen?

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:23
even testen of dat ook zo is?

pci of agp kaart erin zetten en proberen of je daarmee kunt booten. Daarbij wel interne vga kaart ff disableen.

• Yannick
ik heb helaas geen pci of agp liggen.

Verwijderd

Als er een vga kaart ingezet wordt gaat auto de onboard vga uit :)

Maar reset ff de bios met de gewone jumper en die twee midden op het board.

• Yannick
Bios reeds gereset, ga maar terug naar de winkel.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

stomme vraag, maar staat die onboard vga niet uit in de bios?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yannick
net terug geweest naar MyCom bleek het te liggen aan het geheugen dat ik bij Yorcom had gekocht.
Raar dat dat D-bracket systeem dat niet voor me kon uitleggen.
Pagina: 1