[Film] Splitscreen net als bij 24

Pagina: 1
Acties:

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 17:28

Frits Flits

SOUND! Designer

Topicstarter
Binnenkort ga ik wat filmpjes schieten en dan wil ik graag splitscreen gebruiken. Voor diegene die 24 kennen weten wat ik bedoel.

Meerdere video's die tegelijkertijd worden afgespeeld op één beeld. Zoiets schijnt nu ook bij de hulk te zijn gemaakt.

Ik had het geprobeerd via de transparancy in Adobe Premiere, maar daar kon ik alleen het beeld in tweën hakken. Met Final Cup pro schijnt het ook te kunnen, maar ik heb geen Apple.

Weet iemand software waarmee ik splitscreen beelden kan maken?

specs

Verwijderd

mja, divx, en die kazaa codec pack staan wel leuke util's bij waarmeeje dat kunt....gewoon ff uitproberen, kweetet zelf ook niet precies, heb ooit zo hard er aan gek**** dat ik gesplitst groen/roos beeld had, +gespiegeld.....dus t moet lukken ;-)

Verwijderd

In premiere 6.0:
Clip -> Video Option -> Motion (Of CTRL-Y)
Later "Transparency" op Alpha zetten (CTRL-G)

Let tijdens schieten op de beeldcompositie.

Final Cut laat ik maar even zitten, je lijkt me niet iemand die daar snel mee zal gaan werken.

-----
Divx???? Doe ff normaal zeg :D Waarschijnlijk gaat hij dit native DV doen.

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 17:28

Frits Flits

SOUND! Designer

Topicstarter
Yeah, het is gelukt met Motion! Ik moet nu kijken of de Transparency nog iets uit kan maken.
Thx :)

specs

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:13
Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 01:24:
mja, divx, en die kazaa codec pack staan wel leuke util's bij waarmeeje dat kunt....gewoon ff uitproberen, kweetet zelf ook niet precies, heb ooit zo hard er aan gek**** dat ik gesplitst groen/roos beeld had, +gespiegeld.....dus t moet lukken ;-)
Denk dat jij het niet goed begrepen hebt.
Hij wil zijn beeld onderverdelen en daar meerdere dingen tegelijk op tonen, jij daarentegen hebt gewoon je codecs verkloot door die packs te installeren. ;)

Verwijderd

jij daarentegen hebt gewoon je codecs verkloot door die packs te installeren
LOL
Pagina: 1