Ik gebruik het volgende stukje code:
Het resultaat is heel vreemd, in IE6 ziet het er anders uit als in netscape/mozilla, in netscape ziet het er goed uit zoals het hoort eachter in IE6 is de ruimte van de <td> veel te groot.
Ik snap er niks van, heb al vanalles gezocht naar codes om dit te veranderen maar helaas zonder effect. Ook op diverse pc's bekeken en op alle pc's hetzelfde effect als op het screenshot
Misschien dat iemand van jullie me hint kunnen geven waar dit in zit.
Sceenshots:
IE6:

Mozilla:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| Echo "<table width=\"100%\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\" border=1>";
if ($stop !=1) {
echo "$resend";
echo "<tr><td><form action=\"modules.php?name=Eencommando\" method=\"post\">";
echo ""._CLANADMINLINK.".</td><td width=\"10%\"><input type=\"submit\" name=\"ab\" value=\"ok\"></form></td></tr>";
echo ""._SUPPORTLINK.".</td><td><input type=\"submit\" name=\"aa\" value=\"ok\"></form></td></tr>";
echo "<tr><td>";
echo ''._DIRECSUP.'.</td><td><input type="button" value="ok" onclick="chatup(\'http://www.mijnsite.nl\')"></td></tr>';
echo ""._SUPPORTCHECK.".</td><td><input type=\"submit\" name=\"bb\" value=\"ok\"></form></td></tr>";
echo ""._OPTIES.".</td><td><input type=\"submit\" name=\"cc\" value=\"ok\"></form></td></tr>";
If (!empty($unamerestart)) {
echo ""._RESTARTSERV.".</td><td><input type=\"submit\" name=\"dd\" value=\"ok\"></form></td></tr>";
}
If ((!empty($ftpuser)) && ($ftp == 1)) {
echo "<tr><td><form action=\"ftp.php\" method=\"post\">";
echo ""._FTPUSE.".</td><td><input type=\"submit\" name=\"ee\" value=\"ok\"></form></td></tr>";
}
echo "</table>"; |
Het resultaat is heel vreemd, in IE6 ziet het er anders uit als in netscape/mozilla, in netscape ziet het er goed uit zoals het hoort eachter in IE6 is de ruimte van de <td> veel te groot.
Ik snap er niks van, heb al vanalles gezocht naar codes om dit te veranderen maar helaas zonder effect. Ook op diverse pc's bekeken en op alle pc's hetzelfde effect als op het screenshot
Misschien dat iemand van jullie me hint kunnen geven waar dit in zit.
Sceenshots:
IE6:

Mozilla: