Toon posts:

CS: AMXmod commands

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'ello, ik ben adminnetje op een aantal cs servertjes met AMXmod, als je amx_help, amx_help 11 en amx_help 21 doet kan je een zooitje uit te voeren commands zien.

Maar bijvoorbeeld amx_slap staat er niet tussen, maar ik kan het wel. Zijn er nog meer van deze "verborgen" commands? of heeft iemand een complete lijst met de commands?

Google is je beste vriend zou je dan zeggen, maar nee, ik kan geen site vinden die zo'n lijst heeft. (zelfs amxmod.net heeft m niet)

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

ik geloof ook amx_burn en amx_rocket :)

nikszolekkeralss.exe

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
likkepot > daar zijn extra plugins voor nodig volgens mij (jetpack)
ik heb ff gegoogled voor je, maar ik zag geen list

Verwijderd

Hey VAC, heb het gisteren ook uitgeprobeerd.. Het zit idd NIET in de commands, maar in de AMX_MENU!
Als je die oproept, dan moet je naar Player menu gaan en dan kun je met nummer 8 kiezen (SLAP, KICK, BAN, Slay for 1 damage. etc).
Wel een beetje lastig zo, maar met Adminmod zie je wel meteen die commands.....

Verwijderd

Topicstarter
Oh ok, thanks SeNTiNeL0.
MAar wel vaag iig, dat er nergens een normale list is met amx commands... iig.

edit:
Arg, ik heb geen access tot amx_menu...
Ohwell. Thanks anyway guys.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 13:16 ]

Verwijderd

Dan heb je of je rechten niet goed staan OF je naam is niet goed gespeld. (Het is hoofdlettergevoelig, dus let daar op :P )

Vanwege die vage commands in Amxmod ben ik al bezig om over te gaan naar Adminmod (met AMCONFIG is dat zo gebeurd!). Adminmod heeft weliswaar een hoge serverload dan Amxmod, dan moet dat maar... Als AMXmod die commands nou hetzelfde maakte, dan was het perfect geweest!

Alleen dan de AMX plugins willen niet goed werken in Amconfig. :(
Misschien pak ik wel de verkeerde...... 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 10:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
mn naam is niet goed gespeld? je staat toch als admin ingesteld via je wonid?

Verwijderd

Hoe heb je jezelf dan als Admin gemaakt?
Via de adminpass.cfg ? En daarin staat: VAC _pwhome "password" ?

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-02 20:54
ik heb me admin ingesteld op IP want ik zit op mijn server via LAN dus mijn ip is altijd netwerk IP maar voor andere admins heb ik via wonid zonder password maar ik heb gewoon dat menuutje aan een knop gebind is wel handig.

maar ik heb adminmod en amx mod op me server staan en als je dan nextmap typt geeft adminmod en amxmod allebei een next map en dei zijn eigenlijk altijd verschillend :P maarja ik vind amxmod toch beter

10100111001

Verwijderd

Ja lekker handig als je je pc naar een lan meeneemt. Dan gaat de vlieger niet meer op! (daag IP!)......... :P

Ik heb dus liever voorkeur voor een naam..

Verwijderd

http://www.adminmod.org/ < hier heb je misschien wat aan
http://amxmod.net

Verwijderd

Dank je, maar die links kennen we allang en hebben we ook veel van gebruikt. Dus oud nieuws.

Maareh VAC, mocht je nog meer willen weten, contact me maar op msn (zie profiel)
Pagina: 1