Toon posts:

Welke voeding met erg lange ATX-kabel en 12V P4-stekker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag deze kast binnengehad.
Er is alleen 1 probleem, de voeding zit nogal ver weg van het moederbord, waardoor ik met een standaard codegen voeding(was alleen even als test) veel te kort uitkwam met de ATX-stekker en 12V P4-stekker(moederbord is een Abit IT7-Max)
Welke voedingen naast Enermax hebben een lange ATX-stekker en 12V P4-stekker of zijn er hier evt. verlengkabels voor te krijgen?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:12

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Er zijn meen ik gewoon verlengkabels voor te koop. Zelf maken is ook best te doen, maar tis wat werk.

• Melmer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-02 15:19
ATX verleng kabel conrad #: 980366-44 ff zoeken op http://www.conrad.nl
de P4 stekker kun je makkelijk zelf verlengen

Verwijderd

move > OH

Zal vast ook wel op te zoeken zijn in de specificaties van de fabrikant,
en in 1 van de vele reviews over voedingen (oa bij TomsHardware)...

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Mijn 300 watt aopen heeft een redelijk lange kabel.
offtopic:
codegen voedingen zijn heel erg slecht btw.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

antec tuepower heeft lange kabels......Ik denk dat je het daar wel mee redt :)

Verwijderd

Topicstarter
bobo1on1 schreef op 17 juli 2003 @ 19:27:
Mijn 300 watt aopen heeft een redelijk lange kabel.
offtopic:
codegen voedingen zijn heel erg slecht btw.
Dat Codegen voedingen slecht zijn hoef je niet te vertellen, was alleen ff bij als tijdelijke oplossing bij gebrek aan voedingen aan voedingen met P4-stekker.
Heb inmiddels een Enermax EG365P-VE FM besteld, niet te duur, maar wel met een erg lange kabel eraan.

Topic kan dicht

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 15:12
Ik heb zelf een chieftec voeding,die doet het perfect in mijn yeon-yang 0420.
Ik denk dat nog wel een stukkie groter is dus moet het bij jouw helemaal geen probleem zijn.

Verwijderd

mooi kastje :)
is dat nou ook evt geschikt als je je beest wil gaan waterkoelen ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk het wel, in het gedeelte van het mobo heb je weinig ruimtegebrek aangezien dingen als HD's aan de andere kant zitten :)
Heb het zaakje nog steeds niet kunnen testen, aangezien m'n IT7-Max hardstikke dood is.
Ben aan het proberen om een 2e hands Epox 4PEA+ te regelen, zodat ik toch nog wat HD's kan aansluiten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 22:51 ]

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-02 19:35
Melle schreef op donderdag 17 juli 2003 @ 01:00:
ATX verleng kabel conrad #: 980366-44 ff zoeken op http://www.conrad.nl
de P4 stekker kun je makkelijk zelf verlengen
vraagje, ik zit met hetzelfde probleem als de TS. Ik heb een Tagan 480 watt voeding in een enermax kast. Nu kom ik nog geen 5 cm tekort doordat mijn videokaart in de weg zit. Nu moet ik deze dus verlengen. Zou iemand een how-to kunnen posten (op de domme blondjes manier - ik ben niet zo geweldig bekend in kabels verlengen) Ik denk dat ik vast nog wel kroonsteentjes heb liggen hier in de buurt. Is dat voldoende?

EDIT : dat probleem heb ik met de p4 connector.

[ Voor 3% gewijzigd door Hammetje op 20-01-2007 23:14 . Reden: onvolledig ]

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:08

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Kan je P4 stekker dan niet tussen je slot en de achterkant van de kast onder je videokaart door? Vind dat altijd handig om kabels in te frotten :)

Hier stond een dode link.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-02 19:35
strandbal schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:23:
Kan je P4 stekker dan niet tussen je slot en de achterkant van de kast onder je videokaart door? Vind dat altijd handig om kabels in te frotten :)
al geprobeerd... red hij net niet....

Ik red het net zonder de videokaart, en dat is 1 rechte lijn. Hij komt zowiezo of over mijn CPU heen of hij moet idd langs mijn kaartje.,. maar dan kom ik een paar cm tekort.

Anyway, ik heb geen zin om mijn garantie te verknallen, dus heb een verlengkabel besteld. Voor degenen die ooit voor hetzelfde probleem komen te staan als ik :
http://shop.freezinghardw...?Pagina=00003&i=2661&c=66

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• d.exe
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:00
Hey,

Ik heb een Enermax Noisetaker 2 en ga binnekort ook een Enermax Servercase aanschaffen.
Het is de Enermax 718, Blue Shark. Zo te lezen kan mijn voeding (p4 kabel) het halen tot het moederboard?

[ Voor 5% gewijzigd door d.exe op 23-01-2007 18:06 ]

Pagina: 1