Wat kost dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Hoi

ik wil mijn oude moederbord verkopen en nu wou ik weten hoeveel die van mij zou kunnen opleveren. Ik kan de prijs van mijn ouwe moederbord nergens vinden en kan daardoor niet een bepaalde prijs aan hangen en ook de prijs van mijn processor is moeilijk te achterhalen sinds hij niet meer vaak wordt verkocht...... In ieder geval kan iemand mij een prijs geven voor hoeveel mijn moederbord incl pro en dergelijk zou kunnen kosten? Trouwens zou deze topic misschien ergens anders thuis horen? Mijn specs zijn:

Asus CUV4X-M (Eigenlijk een beetje anders want hij is speciaal gemaakt voor Medion...)
P3 900 Mhz incl Cooler
128Mb Sdram en 512Mb Sdram dus totaal van 640 Mb Sdram
10/100 Netwerkkaart (ongeveer 2~3 weken oud)

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
Probeer je eens te verdiepen in de FAQ, elk topic wat je bent gestart is al op slot gegaan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kijoki,

zoals mlevd al zegt, al je topics zijn niet voor niets dichtgegaan. Met een simpele blik in de FAQ of een search had je deze topic al gevonden:
'Hoeveel is dit nog waard?' - Deel 12

Daar has je deze vraag rustig mogen stellen.

Ik raad je bij deze dringend aan de GoT registratievoorwaarden te herlezen waar je je bij aanmelding accoord EN bekend mee verklaarde. Op GoT eisen we niet veel, maar wel wat zelfwerkzaamheid voordat je een topic opent. Lees eerste de relevante FAQ, gebruik dan de Search en als je er dan nog niet uitkomt open een topic.

Is dit teveel gevraagd? Dan zou je misschien beter moeten kijken naar www.beginnersweb.nl en www.iksnaphetniet.nl - fora waar dergelijke voorwaarden niet gesteld worden :o

/faq/zoek/lui - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.