Écht heeeeeel blij met mn p4p800 en p4 2,6 MHz, maar ik heb wel een probleem met mn internet. Soms valt ie ineens weg, soms is het nadat hij de foutmelding geeft dat er een fout is opgetreden in tmproxy.exe (een onderdeel van Pc-cillin 2003) Maar dat is niet altijd het geval, want soms geeft ie die foutmelding niet en laadt ie geen pagina's meer.
Het aller vaagst is dat mn trillian blijft draaien en online blijft. Overige ftp-shit doet het ook niet.
Biosupdate eroverheen gegooid
Driver geupdate
Windows Xp SP1
Ik dacht dat het lag aan een update van windows, maar dit blijkt dus niet zo te zijn.
Rara wat is het?? Hiervoor (met mn klote AMd'tje en PCcillin) had ik er geen last van, ik had toen ook geen onboard-lan. Iemand anders nog hetzelfde probleem
Het aller vaagst is dat mn trillian blijft draaien en online blijft. Overige ftp-shit doet het ook niet.
Biosupdate eroverheen gegooid
Driver geupdate
Windows Xp SP1
Ik dacht dat het lag aan een update van windows, maar dit blijkt dus niet zo te zijn.
Rara wat is het?? Hiervoor (met mn klote AMd'tje en PCcillin) had ik er geen last van, ik had toen ook geen onboard-lan. Iemand anders nog hetzelfde probleem