Toon posts:

Overzetten RAID-0 Array van HPT372-->HPT374

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met deze verhuizing?
Ik ga m'n Abit IT7-Max gebruiken als fileserver, waar ook een RAID-0 config van mn Maxtor DMax+ 9 60GB in moet komen(deze zit nu op een losse Highpoint RocketRaid133)
De switch toendertijd van een RAID-0 van een HPT370-->HPT372 ging toendertijd zonder problemen, dus ik verwacht eigenlijk geen problemen, maar wil het toch even zeker weten

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
als het dezelfde raid controller is moet het geen problemen opleveren

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 21:05

Madrox

Oh, Pharaoh!

Anders eerst ff een backup draaien met ghost bijv. (op cd :?). Kan je het weer terugzetten op een schone array. Moet je misschien wel weer de XP-activering activeren.....

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Verwijderd

Topicstarter
Madrox schreef op 17 juli 2003 @ 06:09:
Anders eerst ff een backup draaien met ghost bijv. (op cd :?). Kan je het weer terugzetten op een schone array. Moet je misschien wel weer de XP-activering activeren.....
XP Activatie, wat is dat? >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 02:50:
[...]

XP Activatie, wat is dat? >:)
bij 75% van de tweakers onzin?
bij de ndere 25% een grapje van MS

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-12-2025
Verwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 22:06:
Heeft iemand ervaring met deze verhuizing?
Ik ga m'n Abit IT7-Max gebruiken als fileserver, waar ook een RAID-0 config van mn Maxtor DMax+ 9 60GB in moet komen(deze zit nu op een losse Highpoint RocketRaid133)
De switch toendertijd van een RAID-0 van een HPT370-->HPT372 ging toendertijd zonder problemen, dus ik verwacht eigenlijk geen problemen, maar wil het toch even zeker weten
Bij mij ging het iig. wel fout van een Promise ATA133 naar een HPT374 ATA133 onboard raid-controller. :|

Verwijderd

Serum, andere merken uiteraard (Promise --> HighPoint) en dus gaat het zo goed als zeker fout vanwege een andere manier van array MetaData opslaan.
Pagina: 1