Ik ben al de hele avond bezig om de installatie van Red Hat 8 op mijn laptop (Toshiba Satellite Pro 4600) aan de gang te krijgen. Deze laptop kan niet booten van cd, helaas, en ik ben daarom verplicht aan de slag te gaan met een bootfloppy. Nou heb ik dus zon mooie floppy gemaakt en daar start hij ook mooi mee op maar hij loopt vast met de volgende melding.
EXT2-FS: Unable to read superblock
Cramfs: Wrong magic
FAT : Unable to read boot sector
isofs_read_super: bread failed, dev=09:02,
iso-blknum=16, block=32
Kernel Panic: VFS: Unable to mount root fs on 09:02
Ik ben echt ten einde raad, ik heb al andere floppy's gemaakt, de laptop deed het prima onder 98 en XP dus hardware lijkt me niet echt een probleem, het enige wat ik nog zou kunnen doen is de extended partition verwijderen maar daar staat nog al veel data op. Ik heb deze voor de zekerheid ook nog maar even hidden gemaakt in partition magic.
Ik heb in allerlei knowledge bases gekeken maar ik kom er niet meer uit ik heb ook de opties NOACPI en NODMA gebruikt maar dat hielp niet.
EXT2-FS: Unable to read superblock
Cramfs: Wrong magic
FAT : Unable to read boot sector
isofs_read_super: bread failed, dev=09:02,
iso-blknum=16, block=32
Kernel Panic: VFS: Unable to mount root fs on 09:02
Ik ben echt ten einde raad, ik heb al andere floppy's gemaakt, de laptop deed het prima onder 98 en XP dus hardware lijkt me niet echt een probleem, het enige wat ik nog zou kunnen doen is de extended partition verwijderen maar daar staat nog al veel data op. Ik heb deze voor de zekerheid ook nog maar even hidden gemaakt in partition magic.
Ik heb in allerlei knowledge bases gekeken maar ik kom er niet meer uit ik heb ook de opties NOACPI en NODMA gebruikt maar dat hielp niet.