Is het mogelijk om een palm zoals de Zire 71 te beveiligen met een password bij het opstarten? Hoe kan dit en heeft er iemand ervaringen mee?
Volgens mij kan dat net zoals bij elke Palm door het in te stellen in het system menu, je kan dan de Palm afsluiten door er met je 'pen' overheen te strijken. Hij wordt dan uitgezet. Zodra je hem aanzet zal hij eerst om een password vragen. DIt werkt in ieder geval wel zo bij mijn Palm Vx
Never Grow Up
Waarschijnlijk vind je alle info die je je ooit kunt toewensen + meer op http://www.palmclub.nl . Overigens heeft NoMad gelijk, dit is in de prefs instellingen in te stellen.
Alors.
Verwijderd
De Palm Zire 71 kun je beveiligen met een password. Idd bij prefs en dan security. Dan kun je een password instellen en evt "Lock and Turn off" selecteren. Daarna moet je bij het opstarten een password opgeven.
Je kun ook instellen dat je Palm zich automatisch lockt op een aantal momenten (bijv na 5 niet gebruikt te zijn of elke dag na 22:00 uur).
Ik vind het zelf irritant om mijn palm op die manier te moeten opstarten daarom gebruik ik twee manieren voor beveiliging:
1) ingesteld dat als je met je stylus van beneden naar helemaal boven over het scherm sleept dan gaat die op lock & Turn off
2) ik beveilig sommige memo's. Die stel ik in als private en als ik ze dan wil bekijken moet ik mijn password opgeven.
Er zijn ook andere programma's te koop / te downloaden om je palm op een andere manier te beveiligen, maar ik vind de ingebouwde mogelijkeheden al ruim voldoende.
Succes
Je kun ook instellen dat je Palm zich automatisch lockt op een aantal momenten (bijv na 5 niet gebruikt te zijn of elke dag na 22:00 uur).
Ik vind het zelf irritant om mijn palm op die manier te moeten opstarten daarom gebruik ik twee manieren voor beveiliging:
1) ingesteld dat als je met je stylus van beneden naar helemaal boven over het scherm sleept dan gaat die op lock & Turn off
2) ik beveilig sommige memo's. Die stel ik in als private en als ik ze dan wil bekijken moet ik mijn password opgeven.
Er zijn ook andere programma's te koop / te downloaden om je palm op een andere manier te beveiligen, maar ik vind de ingebouwde mogelijkeheden al ruim voldoende.
Succes