SMS naar vaste telefoon niet mogelijk met Orange ?

Pagina: 1
Acties:

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb net ff met de helpdesk van Orage / Dutchtone gebeld en ze vertelden me dat ze sms naar vaste telefoon niet ondersteunen. Met KPN en Vodafone prepaid kan het wel.

Dat is toch onzin, ik betaal 30 euro per maand (das veel geld imho) en een dergelijk simpele service wordt niet aangeboden.

Was al meer mensen dit opgevallen en wat valt er nog te proberen ?

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Inderdaad niet mogelijk.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17

-Stef-

Slainthe!

Zal toch nog wel snel komen? Ik vind Orange best actief sinds ze hier in NL zijn. Met Ben kom ik ook naar mijn Gigaset 4015 (KPN) SMS-en. Aan de andere kant, is het nou echt noodzakelijk? Ik mis het niet in ieder geval (ik heb Orange inmiddels).

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het is wel handig om wat familieleden niet steeds te hoeven bellen vanaf je vakantie adres. Bovendien kan ik dan m'n ouders ook sms'en, dat is soms makkelijker dan bellen.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

de service is redelijk nieuw. Sinds kort hebben wij ook telefoons binnen gehad met de service. Orage is trouwens een makkelijker bedrijf met het doorlaten van sms. Het zal vast wel komen. Aangezien Orange nog redelijk met zijn opbouw bezig is, moet je ze wel ff tijd geven om hieraan te werken..

persoonlijk vind ik sms-en naar vast toestel onzin.. maar goed.. het kan weleens handig zijn. Maar dat terzijde

[ Voor 3% gewijzigd door gitaarwerk op 16-07-2003 23:38 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy