Toon posts:

Sb live ----Sblive 5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sb live platinum .Weet iemand het verschil tussen deze en de 5.1 ?

Verwijderd

dat er op de 5.1 een 5.1 decoder zit en op de platinum een 4-channel uitgang.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 november 2000 13:56 schreef Flippit het volgende:
dat er op de 5.1 een 5.1 decoder zit en op de platinum een 4-channel uitgang.
Ok ,maar kan ik nu mijn sblive wegooien of kan je misschien die 5.1 decoder los kopen :?
(ik ben een newbie in deze materie)

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Als je graag 5.1 wilt hebben kun je hem inderdaad weggooien!
gooi hem wel even in mijn richting :P

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Je bent gek als je je Platinum (tenzij je geen LiveDrive hebt, dan is het weer wat anders) gaat verkopen om een Platinum 5.1 te kopen. De Platinum 5.1 heeft idd ALLEEN maar een Dolby 5.1 decoder erin hangen, en ik ken geen enkel spel dat dat ondersteunt. Als je een DTT2500 set eraan hebt hangen heb je al helemaal niets aan die 5.1 Decoder, je DTT2500 setje doet dat ook wel voor DVDs.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Je bent gek als je je Platinum (tenzij je geen LiveDrive hebt, dan is het weer wat anders) gaat verkopen om een Platinum 5.1 te kopen.
Ja, want zonder LiveDrive heb je geen Platinum..:-)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 november 2000 17:52 schreef Knakker het volgende:
Je bent gek als je je Platinum (tenzij je geen LiveDrive hebt, dan is het weer wat anders) gaat verkopen om een Platinum 5.1 te kopen. De Platinum 5.1 heeft idd ALLEEN maar een Dolby 5.1 decoder erin hangen, en ik ken geen enkel spel dat dat ondersteunt. Als je een DTT2500 set eraan hebt hangen heb je al helemaal niets aan die 5.1 Decoder, je DTT2500 setje doet dat ook wel voor DVDs.
Dus in het DTT2500 setje ,wat ik denk ik ga aanschaffen , zit een 5.1 decoder :?

Verwijderd

Er zit een Dolby Digital 5.1/Prologic decoder in de versterker, en dolby digital kun je via een DIN of COAX SP/DIF aansluiting op je kaart aansluiten, en die zitten als het goed is allebei op je live platinum....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 november 2000 12:36 schreef M4SS4CR3 het volgende:
Er zit een Dolby Digital 5.1/Prologic decoder in de versterker, en dolby digital kun je via een DIN of COAX SP/DIF aansluiting op je kaart aansluiten, en die zitten als het goed is allebei op je live platinum....
Thnx that's all i need :)
Pagina: 1