Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GOT search blues

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Toch weer jammer...

Probeerde net een topic-je die ik een tijdje geleden had gestart op W&L op te zoeken met behulp van "GOT search" , maar nee.... "no go".... "noppus".... het ging dus niet..

Heb het al eens eerder meegemaakt, en ja, ik weet dat een van de got mods dat met een paar "key strokes" (excuseer het Engels, NL (Boeretaaltje) is niet compatible om sommige zaken te vertalen) moeiteloos op het beeldscherm zal toveren.

Mijn stelling is desalnietemin het volgende; "De GOT Search functie laat h.e.a te wensen over", en de rede luidt als volgt; "want ik heb toch de juiste queries opgegeven, no matter hoe dat ongetwijfelt ontkent gaat worden". :|

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft u al in uw posthistory gekeken?
http://search.gathering.tweakers.net/forum/find/poster/5041

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hmm, mag ik aan de topicstarter eens vragen welke searches hij precies heeft gebruikt ? Want op dit moment komt dit topic op me over als gewoon weer een 13 in een dozijn rant-topic :z

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Met zo'n posthistorie als jij hebt vindt je alles wel terug....

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Vreselijk. Wat eigenlijk?
Probeerde net een topic-je die ik een tijdje geleden had gestart op W&L op te zoeken met behulp van "GOT search" , maar nee.... "no go".... "noppus".... het ging dus niet..
Ow dat.
Heb het al eens eerder meegemaakt, en ja, ik weet dat een van de got mods dat met een paar "key strokes" (excuseer het Engels, NL (Boeretaaltje) is niet compatible om sommige zaken te vertalen) moeiteloos op het beeldscherm zal toveren.
Nederlands biedt daar prima vertalingen voor. Toetsaanslagen is de vertaling voor key stroke, zoekterm voor keyword (sleutelwoord eigenlijk meer, maar das zo letterlijk). En zo'n boerentaal is NL dus niet...
Mijn stelling is desalnietemin het volgende; "De GOT Search functie laat h.e.a te wensen over", en de rede luidt als volgt; "want ik heb toch de juiste queries opgegeven, no matter hoe dat ongetwijfelt ontkent gaat worden". :|
En nu de reden onderbouwen: Waar zocht je op, hoe deed je dat (en dus netjes je zoekquery en andere filters geven, anders gaan we het idd ontkennen) en wat was daarin je resultaat?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 19:21

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

kan het misschien zijn dat sinds enige tijd niet meer geindexeerd is:
zoeken op 'bug' in BUG tot 40 dagen geleden vind slechts topics die gestart zijn tot/met 19 juni 2003, nieuwe topics zijn momenteel niet te vinden

rond die tijd was een serverupgrade, naar ik meen is toen ook een aantal dingen aan Ares gedaan plan: Medium serverupgrade dinsdag 17 juni

[ Voor 15% gewijzigd door RM-rf op 17-07-2003 13:33 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.