Samsung of Iiyama

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 13:38
Hallo, ik heb een vraag: Kunnen gebruikers van de Samsung Syncmaster 181t en/of de gebruikers van de Iiyama as4612ut hun menig geven over dit scherm. Ik heb al een aantal revieuws gelezen van de Samsung, maar ik heb helaas geen review kunnen vinden van de Iiyama as4612ut. Misschien kan iemand die mij wel geven. Ik ben eigenlijk meer op zoek naar meningen van gebruikers, want dit zegt vaak meer dan een review ;)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd

Ik wil alvast zeggen dat ik samen met IJnte heb gezocht naar deze schermen, dus kom niet aan met ga zoeken en je hebt google.

Op Zdnet is wel een revieuw te vinden over de samsung, dit geld ook voor tomshardware. ook daar is er een te vinden. We zijn in de 2 avonden zoeken al heel erg veel duitse sites tegen gekomen, maar niks waarvan je zegt dat is goed. Wat ik bedoel is dat je met het probleem zit dat op de sites van Samsung zelf en IIyama ook trouwens, niks geen interessante data tegen komt die zegt van kijk dit scherm is goed of dat scherm is minder goed. De reactie tijd zegt ook niet alles, een 20 ms scherm kan net zo goed presteren als een 16 ms scherm. Daarom is het misschien handig dat mensen die een van de bovenstaande schermen hebben getest of zelf op hun bureau hebben staan hun mening kunnen geven.

Waarom wordt er ook nergens een IIyama getest?? Dit is toch een van de beter schermen bouwers die er nu op de markt zijn.:S

BTW de revieuws zijn allemaal al van vorig jaar zomer, dus die geven geen echt goed beeld met nu.

We weten wel wat het voor een soort schermen zijn, maar het is wel erg handig als je 2 schermen die binnen je prijs vallen gaat bekijken en op zoek gata naar informatie. Daarbij komt dat er bijna geen informatie te vinden is over de IIyama.

En ik heb al heel vaak gezien topics die beginen met wat is julli ervaring, dus waarom mag je dit dan niet vragen. We hebben ook al alle delen van game en tft's doorgelezen, maar je komt bar weinig informatie tegen over deze 2 schermen, dus als iemand een advies wil geven dan zou dat zeer welkom zijn :) .

PS: Het scherm is niet voor mij maar ik heb er wel een behoorlijke tijd aan besteed om te zoeken welk scherm een beetje goed is. Het is geen kattepis die schermen, ik noem rond de 800 euro.

Nog maar een keer editten:)
Het probleem is dat we geen winkel hebben kunne vinden die beide schermen heeft of in iedre geval 1 ervan. Maar het vergelijken doe je toch met 2 schermen naast elkaar. en Mycom heeft die IIyama wel op vooraad, maar dan zie je maar 1 scherm.

Dus vandaar dat je het beste een aantal meningen over beide schermen kunt aanhoren/aanlezen, en dan je conclusies trekken.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 20:42 ]

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zou zelf nooit een iiyama monitor kopen. Waarom? iiyama heeft Teleplan voor de afhandeling van de garantie. Ik heb geloof ik maar een keer iets positiefs over teleplan gelezen. Op GoT wordt het altijd afgekraakt.

En welke de beste monitor is, dat is ene kwestie van smaak. Ga naar een winkel die ze allebij heeft en vergelijk ze.

• IJnte
Das ook een beetje et probleem. Ik heb al naar verscheidene zaken gebelt in mijn omgeving en daarbuiten. De ene leverancier heeft alleen Iiyama, en de ander heeft wel Iiyama en Samsung, maar heeft beide niet op voorraad. De ander heeft weer alleen de Iiyama staan... Niet echt fijn dus.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 20:31:
Ik wil alvast zeggen dat ik samen met IJnte heb gezocht naar deze schermen, dus kom niet aan met ga zoeken en je hebt google.
[knip]
IJnte schreef op 16 July 2003 @ 20:24:
[knip]
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar meningen van gebruikers, want dit zegt vaak meer dan een review ;)
Regelrecht antwoord op z'n hoofdvraag....

edit:
okeeeeeeeeee..... je moet nog 1x klikken..... nja, vooruit dan maar:

http://www.kieskeurig.nl/...37B5EC1256C73004A78A9.htm

[ Voor 12% gewijzigd door WFvN op 16-07-2003 20:47 ]

Verwijderd

Je hebt dat heel goed gevonden over die IIyama, waren we ook al tegen gekomen, maar ik vind cijfers niet zo heel veel zeggen. voorbeeld met de shopsurvy, worden winkels geprezen met een 10 als ze de spullen op tijd hebben afgeleverd, das toch krom, en op deze manier hebben ze ook die schermen becijferd, dus dat zegt niet zo veel. Want een scherm kan je niet zomaar een 10 geven of iets in die buurt, er is geen enkel scherm dat perfect is (8> .

O ja ik vind de FAQ echt heel moooi maar wat staat daar nou voor iets nuttigs in behalve dat er geen ervaringen mogen worden uitgewisseld. (is wel raar want ik kom wel bij andere fora meningen tegen :? )

IK bedoel het niet kwaadmaar het is net of je de vraag niet begrijpt, en als dat is dan spijt ons dat.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 20:58 ]

• IJnte
Ik wil gewoon een paaar meningen horen van mensen op dit forum die een iiyama of een samsung scherm hebben :P .

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) is duidelijk. Lees die door en je weet waaromje topic dicht is :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.