Effe uitleggen wat het probleem is misschien :
Ik ben momenteel bezig aan een website waar je inlogd, en dan via domains kan gaan kijken welke domeinen er aan je login hangen.
Wanneer er op domains geklikt wordt, ga ik via een Query de gegevens uit de database halen, die van toepassing zijn voor die gebruiker (UN='Gebruiker').
Dan krijg je één of meerdere domeinen die aan die login hangen.
Wat wil ik nu doen ?
Wanneer je op "properties" klikt, zou hij naar een pagina moeten gaan waar het mogelijk zou zijn om alle gegevens over dat desbetreffende domein uit de database weer te geven op een pagina, waarbij de user daarna de mogelijkheid heeft deze gegevens aan te passen.
Nu is mijn vraag de volgende :
Hoe kan ik dit praktisch doen ?
Hoe moet ik mijn page scripten zodat hij weet over welk domein het gaat en welke info hij uit de db moet gaan halen ?
Welke variabelen moet ik de pagina meegeven ?
Enz ...
Voor wie het niet helemaal door heeft, en het graag even zou willen zien :
http://hosting.internetwizard.be/testsite/index.php
inloggen kan je met test (zowel als user/pass)
Klik dan op domains en dan snap je wat ik bedoel
Alvast bedankt !
Ik ben momenteel bezig aan een website waar je inlogd, en dan via domains kan gaan kijken welke domeinen er aan je login hangen.
Wanneer er op domains geklikt wordt, ga ik via een Query de gegevens uit de database halen, die van toepassing zijn voor die gebruiker (UN='Gebruiker').
Dan krijg je één of meerdere domeinen die aan die login hangen.
Wat wil ik nu doen ?
Wanneer je op "properties" klikt, zou hij naar een pagina moeten gaan waar het mogelijk zou zijn om alle gegevens over dat desbetreffende domein uit de database weer te geven op een pagina, waarbij de user daarna de mogelijkheid heeft deze gegevens aan te passen.
Nu is mijn vraag de volgende :
Hoe kan ik dit praktisch doen ?
Hoe moet ik mijn page scripten zodat hij weet over welk domein het gaat en welke info hij uit de db moet gaan halen ?
Welke variabelen moet ik de pagina meegeven ?
Enz ...
Voor wie het niet helemaal door heeft, en het graag even zou willen zien :
http://hosting.internetwizard.be/testsite/index.php
inloggen kan je met test (zowel als user/pass)
Klik dan op domains en dan snap je wat ik bedoel
Alvast bedankt !