Engineerings sample aangeboden...

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alweer ! http://www.tweakers.net/aanbod/103989

Zie Intel ES?

Persoon had al een mailtje gehad van Harm maar als dit dezelfde persoon is dan moet ik nu wel op zijn ******* krijgen denk ik :X

[ Voor 44% gewijzigd door Fairy op 16-07-2003 18:22 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Fairy schreef op 16 July 2003 @ 18:20:
Alweer ! http://www.tweakers.net/aanbod/103989

Zie Intel ES?

Persoon had al een mailtje gehad van Harm maar als dit dezelfde persoon is dan moet ik nu wel op zijn ******* krijgen denk ik :X
Nee, hij heeft mij uitgelegd hoe hij er aan is gekomen. Hij had dat ding via een andere site (marktplaats dacht ik) gekocht en verkoopt hem nu dus weer door. Een duidelijke afkomst wist hij ook niet. Zolang Intel niet klaagt, mag hij van mij blijven staan.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Harm schreef op 16 juli 2003 @ 18:31:
[...]

Nee, hij heeft mij uitgelegd hoe hij er aan is gekomen. Hij had dat ding via een andere site (marktplaats dacht ik) gekocht en verkoopt hem nu dus weer door. Een duidelijke afkomst wist hij ook niet. Zolang Intel niet klaagt, mag hij van mij blijven staan.
OK mij best. Ik denk, ik meld het effe voor Intel vanwege publicatie van SE modellen met zijn grote tenen ineens bovenop Tnet begint te stampen enzo ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Fairy op 16-07-2003 18:35 ]

• Harm
  • Niet online
Fairy schreef op 16 juli 2003 @ 18:34:
[...]

OK mij best. Ik denk, ik meld het effe voor Intel vanwege publicatie van SE modellen met zijn grote tenen ineens bovenop Tnet begint te stampen enzo ;)
Dan sturen ze wel een mailtje naar het MT ofzo of wij die advertentie weg willen halen. Als we dat niet doen en dan stug tegen Intel blijven ingaan, gaan ze pas grote problemen maken hoor. Maar zover wilde ik het iig niet laten komen ;).

• Jirnsum
  • Laatst online: 04-03 18:39
Ooops: te vroeg geblaat (Intel ES)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Dit topic is gesloten.