Toon posts:

Plextor -> SBLive!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem eindelijk burnproof en alles.:9
Maar aangezien heb ik al een pioneer 105s dvd-speler heb zit die op het cd-ingangetje van de live geplugged.
Nu heb ik m'n plextor op de aux-in aangesloten. Is dat de juiste of moet ik de TAD-in gebruiken?
Sorry maar ik kan de fucking manual niet vinden en op internet kan ik het ook ff niet zo snel vinden.
edit:

Het geluid werkt dus wel als ik een audiocd via winamp luister, maar ik weet niet of dat ook door dat kabeltje gaat of via het MOBO.

Verwijderd

Topicstarter
Nog niemand?

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 10:21

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

2 mogelijkheden.

1. Je stopt met jezelf afvragen hoe het komt dat het werkt en accepteert het als zodanig.(het werkt toch???)

2. Je bent net zo nieuwsgierig als ik en trekt het stekkertje los en probeert het nog es een keer.! Ik denk dat het nl. via de spdif kable gaat. Alleen de audio in wav en dergelijke gaat via het Mobo volgens mij.

Have fun.

Makkie ;)

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Verwijderd

Topicstarter
Optie 1 is niets voor mij.
Ik wil gewoon weten hoe het zit en wat het beste is. >:)

Verwijderd

He hallo heb zelf ook en plextor en een live

mijn gewone cdrom speler bij jou je dvd speler zet je op (cd SPDIF connector dit is de digitale ingang op je live kaart)
dan zet je je plextor op de (cd - in connector) dit is de analoge ingang zo zit het bij mij dit werkt goed zo let even op in je mixer instellingen of je digitale in gang van de kaart niet op MUTE staat had ik eerst dan hoor je nog niks dit is namelijk standaard

De TAC ingang is voor telefoon antwoord apparaat via je modem aan te sluiten en aux gebruiken ze vaak om bijvoorbeeld video bewerkings kaarten te lussen op je geluidskaart

ik hoop je hier mee geholpen te hebben.

groetjes en succes martijn