Ik heb thuis een win2k desktop staan, met daarin 2 netwerkkaarten. Een van die kaarten is verbonden met Internet en werkt gewoon. Andere kaart is verbonden met mijn laptop. Nu share ik dus de connectie met mijn win2k bak en dit werkte perfect, tot vanmiddag rond 3 uur geloof ik. Nu doettie het echter niet meer, terwijl ik niets veranderd heb. Waaraan zou dit kunnen liggen?
-Met auto-ip kan ik de computers niet pingen.
-Netwerkkabel lijkt in orde te zijn.
Verder viel mij op dat totdat de verbinding kapot ging, mijn desktop elke keer begon vast te lopen als ik de kabel eruit trok (winamp bleef hangen, muis reageerde niet en die dingen). Zouden mensen kunnen helpen brainstormen over wat er fout kan zijn?
BVD, Mark
Heel, heel erg sorry. Doet het ineens wel, was toch probleem met kabel. Zou iemand hier dan maar een slotje op kunnen gooien, of desnoods trashen? Spijt me voor de nieuwe topic.
-Met auto-ip kan ik de computers niet pingen.
-Netwerkkabel lijkt in orde te zijn.
Verder viel mij op dat totdat de verbinding kapot ging, mijn desktop elke keer begon vast te lopen als ik de kabel eruit trok (winamp bleef hangen, muis reageerde niet en die dingen). Zouden mensen kunnen helpen brainstormen over wat er fout kan zijn?
BVD, Mark
Heel, heel erg sorry. Doet het ineens wel, was toch probleem met kabel. Zou iemand hier dan maar een slotje op kunnen gooien, of desnoods trashen? Spijt me voor de nieuwe topic.
[ Voor 12% gewijzigd door marrk op 16-07-2003 18:07 ]