Ik heb hier een bak met win2k erop. Deze gebruik ik atm om internet te delen, omdat mijn linux-server gecrashed is. Die moet ik dus op het gemak gaan repareren.
Maar, behalve internet, moet ook de printer worden gedeeld. Maar windows wil op geen enkele manier die printer installeren. Ik heb hem nu handmatig toegevoegd, maar dan kan ik geen test-pagina afdrukken. Ik krijg dan de volgende fout:
Waarom wil die printer niet meewerken? Alles is goed, want ik trek hem zo van die linux-doos af. Het enige wat ik heb gedaan is de kabel losgedraait en weer vastgedraait.
Ik heb al wat dingen geprobeerd:
• Kabel vervangen
• printer uit laten en pas in windows aanzetten
• printer aan laten en hardware scan doen (om hardware toe te voegen)
Wat kan ik nou nog eens proberen? Op een andere computer doet hij het wel, maar dat is niet de bedoeling..
Maar, behalve internet, moet ook de printer worden gedeeld. Maar windows wil op geen enkele manier die printer installeren. Ik heb hem nu handmatig toegevoegd, maar dan kan ik geen test-pagina afdrukken. Ik krijg dan de volgende fout:
code:
1
2
| There was an error found when printing the document "Test Page" to LPT1:. Do you want to retry or cancel the job |
Waarom wil die printer niet meewerken? Alles is goed, want ik trek hem zo van die linux-doos af. Het enige wat ik heb gedaan is de kabel losgedraait en weer vastgedraait.
Ik heb al wat dingen geprobeerd:
• Kabel vervangen
• printer uit laten en pas in windows aanzetten
• printer aan laten en hardware scan doen (om hardware toe te voegen)
Wat kan ik nou nog eens proberen? Op een andere computer doet hij het wel, maar dat is niet de bedoeling..