Ik heb dus in de kast nog zo'n el-cheapo zakagenda van de intertoys liggen en nu lijkt het me wel een stoer idee om dat toetsenbord op 1 of andere manier aan te sluiten op de pc. Is dit mogelijk???
ging ik ook eens doen, maar is er nooit van gekomen Mini-toetsenbord
geef s wat extra info over je keyboard zou ik zeggen
en verander je icon
en verander je icon
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Ik heb dit een keertje gedaan, is priegelwerk hoor.
Eerst moet je een oud toetsenbord nemen en dan bij de electronica gaan meten welke connecties welke toetsen voorstellen. Dus de A is bijvoorbeeld lijn d en k met elkaar verbinden. Hetzelfde moet je doen met je minitoetsenbord, dus kijken welke lijnen bij welke toetsen horen. Als je dat weet, en natuurlijk genoteerd heb, dan kan je ze verbinden.
Het is een leuk geintje om te doen, maar ik vond niet echt handig om mee te werken.
Veel succes ermee.
Eerst moet je een oud toetsenbord nemen en dan bij de electronica gaan meten welke connecties welke toetsen voorstellen. Dus de A is bijvoorbeeld lijn d en k met elkaar verbinden. Hetzelfde moet je doen met je minitoetsenbord, dus kijken welke lijnen bij welke toetsen horen. Als je dat weet, en natuurlijk genoteerd heb, dan kan je ze verbinden.
Het is een leuk geintje om te doen, maar ik vond niet echt handig om mee te werken.
Veel succes ermee.
There could be only one, too bad it wasn't me
ik zal is ff een oud toetsenbord gaan opzoeken en dan wat gaan klooien. Ik wil dit tb'tje namelijk gaan gebruiken voor de pc die ik in de auto ga bouwen. Lijkt me wel een strak plan.Mammoth schreef op 17 July 2003 @ 10:51:
Ik heb dit een keertje gedaan, is priegelwerk hoor.
Veel succes ermee.
Pagina: 1