• Waar heb je over gezocht?
Geef eens wat URL's van je zoekresultaten.... laat eens zien wat je allemaal al zelf hebt gedaan om tot een oplossing te komen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De reden hiervoor is: Er zit een bad sector op de schijf waar de instalatie op vast loopt.XceeD schreef op 16 July 2003 @ 15:24:
• Wat is de reden waarom je dit wil doen?
• Waar heb je over gezocht?
Geef eens wat URL's van je zoekresultaten.... laat eens zien wat je allemaal al zelf hebt gedaan om tot een oplossing te komen.
Waar is heb gezocht:
google dus
Met variaties alla "skip check" / "disk check" skip setup/install
en http://www.microsoft.com/technet
ja en nu staat het er dus geef me het antwoord maar
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 15:32 ]
Dan moet je het niet in de setup van windows zoeken, maar in een HD tool die die bad sector uitschakeld voor gebruik.Verwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 15:31:
[...]
De reden hiervoor is: Er zit een bad sector op de schijf waar de instalatie op vast loopt.
Zie voor tools: FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (21-06-2003)
Voor verdere setup opties had je kunnen zoeken op 'windows 2000 setup switches'.
Dan had je bv via google hier uitgekomen: http://www.labmice.net/articles/winntcmd.htm
[ Voor 17% gewijzigd door momania op 16-07-2003 15:35 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
als er een bad sector op zit zal je daar dan geen last van krijgen als je windows geinstalleerd hebt denk jeVerwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 15:31:
[...]
De reden hiervoor is: Er zit een bad sector op de schijf waar de instalatie op vast loopt.
ja en nu staat het er dus geef me het antwoord maar
hoezo geef het antwoord maar
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Das echt HEEL erg mooi echt super, gewoon weg geweldig!!!!!!!!momania schreef op 16 July 2003 @ 15:34:
[...]
Dan moet je het niet in de setup van windows zoeken, maar in een HD tool die die bad sector uitschakeld voor gebruik.
Zie voor tools: FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (21-06-2003)
Voor verdere setup opties had je kunnen zoeken op 'windows 2000 setup switches'.
Dan had je bv via google hier uitgekomen: http://www.labmice.net/articles/winntcmd.htm
Alleen zijn er 2 dingen:
1) Ik wil geen data van dat ding afhalen of recoveren en/of testen ofdat dat ding een bad sector heeft. Dus aan die tooltjes heb ik geen dooie donder. Dus harstike leuk maar als 2K die sectors gaat checken dan gaat ie toch weer op zijn bek. Had dit namelijk al geprobeerd.
2) Och wat fijn de de setup-opties! Echt te wauw, nou even kijken....... He dat kan ik ook berijken door in de prompt er /? achter te zetten en nee dan staat er ook geen skip disk check!
Nou werkelijk bedankt voor niets, ik wil die check overslaan! de rest had ik al geprobeerd, dus de 1e vraagstelling was genoeg. Kan dit niet? Ja misschien wel op een of andere gekke manier van reg-editen. Aleen weet ik die niet. Daar vraag ik om.
1- Dat is toch mijn probleem?chucky666 schreef op 16 July 2003 @ 15:35:
[...]
als er een bad sector op zit zal je daar dan geen last van krijgen als je windows geinstalleerd hebt denk je
hoezo geef het antwoord maar
2- Omdat ik het wil weten
wat heeft dit voor toegevoegde waarde
Maar goed, volgens mij kan je dat niet uitzetten omdat Windows er zeker van wil zijn dat de schijf goed is.
Wat je wel kan doen is, zoals reeds vermeld, die sector uitschakelen met een tooltje.
[ Voor 1% gewijzigd door momania op 18-07-2003 16:47 . Reden: op verzoek ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
[ Voor 40% gewijzigd door Stefke op 16-07-2003 16:04 ]
Wij proberen jou te helpen, jij hebt een probleem.
Als de oplossingen niet bruikbaar zijn, kan je dat ook op een andere manier melden.
En wat ik vertelde over de IO FAQ, daar staan tools tussen die de bad-sector kunnen uitschakelen, dan wordt tijdens de windows setup die hele bad sector niet eens meer gezien.
Vooral de tools van de fabrikant van de HD kunnen dat.
Deze gaat dicht.
Waarom:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Maar als je dan ook nog eens de aangeboden oplossingen van andere gaat afblaffen dan zoek je het maar lekker zelf uit....
Dicht.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()