[Exchange] Standaard e-mail adres houdt hij niet vast

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

Topicstarter
Bij een gebruiker heb ik een tweede SMTP adres toegevoegd en als "Primary" gezet.

Na een paar seconden is hij alleen niet meer Primary. Dus dan is het eerste SMTP adres Primary.

het domein is bij beide SMTP adressen gelijk, alleen het voorste gedeelte is anders.

bijv. info@domein.nl en verkoop@domein.nl

Ik zet verkoop als Primary en na een paar sec. wordt info weer Primary.

Bij Default Recipient Policy staat bij SMTP @domein.nl dus dat moet gewoon werken.

Mail verzenden/ontvangen werkt (alleen een paar gebruikers kunnen alleen intern mailen, dus er wordt een groep geblokkeerd, maar daar is deze gebruiker geen lid van dus dat kan niet van invloed zijn).

Zodra ik het vinkje "Update ... Recipient Policy" uit zet dan blijft hij wel staan.

Maar ik nie begrijp wat ik mis heb staan in mijn Recipient Policy.

offtopic:
Ja, dit is mijn laatste vraag over Exchange, hierna ga ik een boek kopen en uitlezen
Iemand een idee voor een goed boek (met plaatjes :P)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik stel voor dat je nu maar eens naar de bibliotheek rent en een boek gaat lenen over Exchange. Of zoals je zelf voorstelt, koop een boek. De vragen die jij stelt zijn makkelijk op te lossen door je te verdiepen in de materie, zelf te zoeken, kortom, moeite doen.

Het lijkt er steeds meer op dat je GoT beschouwd als een dumpplaats voor alle vragen waar je zelf niet uit komt. Op zich is daar niks mis mee maar we verwachten wel van jou dat je zelf eerst behoorlijk wat moeite doet om zelf tot een oplossing te komen. Dit doe je simpelweg niet. GoT is een gratis forum waar mensen elkaar graag helpen.... maar om te voorkomen verwachten we die moeite van een ieder.

Je bent nu al een paar keer gewezen op onze huisregels, dit heeft blijkbaar geen effect gehad. Hierbij wijs ik jou voor de laatste keer op deze richtlijnen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.