Wat te doen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Het gaat om twee reacties die in dit nieuwsitem staan.

Als eerste deze reactie, met een edit die de user later heeft gedaan. Wat de user er bij heeft gezet is dit: edit:
"Please also keep this in mind : There was a slightly difference in ambient temperature, the temperatures of the Spire CopperStream were monitored two days later than the stock HSF : the ambient temperature with the standard HSF was 25°C, the ambient temperature with the Spire HSF was 24°C.
"

Dan komt deze reactie. Die heeft ook een edit later gedaan, maar heeft het er dus niet bij gezet. De edit bestond uit dit: * Please also keep this in mind : There was a slightly difference in ambient temperature, the temperatures of the Spire CopperStream were monitored two days later than the stock HSF : the ambient temperature with the standard HSF was 25°C, the ambient temperature with the Spire HSF was 24°C..

Precies hetzelfde dus en gewoon copy/paste werk dus. Nu lijkt het net alsof de eerste reactie de tweede na-aapt, maar het is dus juist andersom.

Graag de score's (mochten die niet goed staan) aanpassen dus :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wie was eerder met de edit? Indien ze het niet van elkaar gejat hebben, verdienen ze allebei een +2 behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
De eerste, de tweede heeft het er pas neer gezet toen de eerste het al een tijdje had staan. Ruim genoeg tijd om het te zien.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:58

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik neem aan dat beiden na de eerste post verder zijn gaan kijken en onafhankelijk van elkaar tot de conclusie zijn gekomen, beiden een +2 lijkt me een juiste score.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:20

botoo

💀 too old to die young

assumption is the mother of all fuck-ups . . .
(vrij vertaald naar GameOver's "aannames zijn fataal")

Maar aangezien we geen harde gegevens hebben over wie er nu eerst was of wie er aan het dubbelposten/napraten is, kunnen we imo niet veel meer doen dan een vergelijkbare eindscore nastreven.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:58

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

botoo schreef op 16 July 2003 @ 18:23:
[...]
assumption is the mother of all fuck-ups . . .
(vrij vertaald naar GameOver's "aannames zijn fataal")

Maar aangezien we geen harde gegevens hebben over wie er nu eerst was of wie er aan het dubbelposten/napraten is, kunnen we imo niet veel meer doen dan een vergelijkbare eindscore nastreven.
GO's vind ik veel mooier en poetischer, die engelse is zo CNN-Saddam-mäßig.
Bij GO's quote kan ik wegdromen en een aanname voorstellen als een lange slanke donkerharige femme-fatal die me verleid tot foute moderaties (waarin ik geen suggestie doe dat in mijn onderbewustzijn de vrouw een plaats als demonen-figuur van verkeerde verleiding is toebedeeld; zoals uit /me de indruk wordt gewekt).

maar ik deel je conclusie, met beperkte inzichten is hier een feitelijk eindoordeel niet mogelijk, beide posts zijn net en een goede positieve score stoort zeker niet.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1