V5 driver probleem?

Pagina: 1
Acties:

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Topicstarter
Hoi,

kep dus een Voodoo5 en als ik op het internet speel bv Halflife en ik druk op ESC om er uit te gaan (disconnect) freezed mijn beeld :( kan wel mijn muis bewegen maar ik kan niet op disconnect drukken (ik hoor wel het geluidje als je op een optie drukt)
maar het beeld staat vast DAMMM

ik gebruik driver versie 1.04

iemand een oplossing?

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Druk je kaart ff aan, misschien helpt dat.

• Ridge

Ridge

Topicstarter
Volgens mij is het toch een driver een probleem :(

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Zorg ook voor de laatste versie van HL

Verwijderd

Ik weet niet wat het is. Ik heb met mijn V5 toch al vanaf de 1.01 beta alle drivers + miniGL + Wicked3D geprobeerd, maar dit probleem is mij nog nooit overkomen. Alles werkt perfect in HalfLife en Counterstrike.

Default OpenGL werkt bij mij het beste.

• Ridge

Ridge

Topicstarter
UUUH default opengl?

en niet de 3dfx minidriver?

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Nee, de miniGL levert een vreselijke performancehit op bij mij. Als ik de AGP aperture op 128MB heb staan in mijn bios en ik selecteer 4xFSAA @ 1024x768 speel ik toch zeker met zo'n 40-70 fps....echt supervloeiend.

MiniGL hapert niet bij mij, maar is wel aanzienlijk veel trager...zelfs de Wicked3D miniGL drivers.

• Ridge

Ridge

Topicstarter
Kep het geprobeert maar die default beeldweergave is vager dan 3dfx mini driver

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Je bedoelt dat de text iets blurrier is. Inderdaad, maar dan alleen de text, in-game merk je hier helemaal niks van. De framerate is namelijk bij mij 2x zo goed. De text is noguitermate goed te lezen, en je merkt er niks van, alleen bij het loaden. (Dit doet miniGL inderdaad niet)

Check de framerate dus maar eens voordat je de default-mode als onbruikbaar bestempelt, ik ben benieuwd :)
Pagina: 1