Vraag staat dus in de topic titel, als je een Ipaq hebt die in het Duits staat, kan je die dan nog in het Engels zetten of is dit niet mogelijk?
Niet mogelijk taal staat op de rom die in de PDA wordt gezet. Aangezien je hem alleen kan updaten door een rom versie in de zelfde taal zal het dus altijd duits blijven.
Kan je bij een Ipaq niet gewoon een Engelse ROM geven? Lijkt mij niet dat ergens anders in de hardware iets staat ingesteld voor de taal. Dan zou de Ipaq uit verschillende hardware bestaanvoor alle talen die er zijn (ROM niet meegerekend) en lijkt me niet echt logischfleppuhstein schreef op 16 July 2003 @ 14:13:
Niet mogelijk taal staat op de rom die in de PDA wordt gezet. Aangezien je hem alleen kan updaten door een rom versie in de zelfde taal zal het dus altijd duits blijven.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
De rom kan je alleen flashen, dat is net als firmware je kan alleen de juiste firmware erinzetten door iets van een productid. Dus in elke Ipaq staat een soort van taal-id, wil je in een andere taal flashen dan zal je dus die taal-id moeten kunnen omzetten.
Alleen moet je wel die firmware kopenfleppuhstein schreef op 17 July 2003 @ 11:15:
De rom kan je alleen flashen, dat is net als firmware je kan alleen de juiste firmware erinzetten door iets van een productid. Dus in elke Ipaq staat een soort van taal-id, wil je in een andere taal flashen dan zal je dus die taal-id moeten kunnen omzetten.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Heel misschien kan dit je helpen, mits je met windows CE PocketPC OS bedoelde 
Bron: http://www.pdashop.nl/support/2258/106Ik wil graag de taal van het besturingssysteem veranderen van de Acer n10, is dit mogelijk?
Ja, dit is mogelijk. Middels het programma van Ectaco. Erg interessant voor mensen die geen engels OS op hun Pocket PC willen want zelfs de Inbox wordt vertaald. Er zijn ook nog diverse andere talen beschikbaar zoals Frans en Duits. Het programma is te downloaden op de site van Handango.
Pagina: 1