Iemand van de crew verwijderd minstens een uur aan goedbedoelde en nuttige inspanningen van mij op Pricewatch. Als ik dat meld in een topic (link) en hierin duidelijk mijn frustratries van de grofheid van deze daad laat blijken is daarvoor blijkbaar geen plaats. Is Tweakers alleen voor opbouwende en positieve opmerkingen/kritiek, en moet je je frustraties maar elders kwijt bij dit soort 'geklungel' van iemand van de crew? Deleten zonder te vragen, en (zeer waarschijnlijk) zonder te gaan undeleten indien onterecht.
En ja, ik heb gezien dat het blijkbaar policy is om winkels van een keten met (soms enorm) afwijkende prijzen toch maar verwarrend onder 1 noemer te willen plaatsen.
Mijn boosheid kwam voor een deel voort uit het feit dat het precies het grote verschil in prijs was tussen vestigingen van MM dat mij tot de prijsnoteringen dreef.
En ja, ik heb gezien dat het blijkbaar policy is om winkels van een keten met (soms enorm) afwijkende prijzen toch maar verwarrend onder 1 noemer te willen plaatsen.
Mijn boosheid kwam voor een deel voort uit het feit dat het precies het grote verschil in prijs was tussen vestigingen van MM dat mij tot de prijsnoteringen dreef.