Ik ga vanmiddag een nieuw moederbord kopen aangezien mijn oude bord (MSI K7T266 Pro2) de laatste weken nogal rot is. Waarschijnlijk de memorycontroller van het bord defect (zie ook m'n andere topic hierover).
Maargoed ik heb in ieder geval besloten voor een nForce2 chipset te gaan. Alleen weet ik niet werk bord te nemen. Ik wil in ieder geval kiezen uit hetzij het MSI K7N2G-L bord of het ABIT NF7-S bord. (De specs van die borden zullen wel bekend zijn gezien de vele support topics denk ik).
Wat er vooral op het systeem gebeurt:
Programmeren/scripten
Modeling & Rendering (Rhinoceros en soms 3DS Max)
Verder vooral internet
En een enkele keer een (lichte) game, zoals Half-Life.
Nu is mijn vraag dus vooral wat de beste keuze nu zou zijn, ook een beetje gelet op "de toekomst", aangezien ik in eerste instantie m'n XP1600+ proc houdt, maar deze over niet al te lange tijd ook ga vervangen door een snellere.
Maargoed ik heb in ieder geval besloten voor een nForce2 chipset te gaan. Alleen weet ik niet werk bord te nemen. Ik wil in ieder geval kiezen uit hetzij het MSI K7N2G-L bord of het ABIT NF7-S bord. (De specs van die borden zullen wel bekend zijn gezien de vele support topics denk ik).
Wat er vooral op het systeem gebeurt:
Programmeren/scripten
Modeling & Rendering (Rhinoceros en soms 3DS Max)
Verder vooral internet
En een enkele keer een (lichte) game, zoals Half-Life.
Nu is mijn vraag dus vooral wat de beste keuze nu zou zijn, ook een beetje gelet op "de toekomst", aangezien ik in eerste instantie m'n XP1600+ proc houdt, maar deze over niet al te lange tijd ook ga vervangen door een snellere.
=( Protected by witchcraft )=