Beste HCC bezoekers, wie plaatst er een mooi plaatje van de aanhanger? Ik wil weten in hoeverre ze de aanblik van de rode bolide verwoesten met een aanhanger, ben niet op HCC beurs geweest.
Verwijderd
kheb wel foto's van de bolides zelf.. ik heb geen aanhanger erbij gezien op de hcc...
zal ze vanavond ff posten..
kheb ze nu niet hier bij de hand..
mzzlz
zal ze vanavond ff posten..
kheb ze nu niet hier bij de hand..
mzzlz
Hoi, het was niet veel hoor. Wel leuke auto's natuurlijk (er stonden er 5 ofzo). Heb iemand met een Nikon Coolpix 900/990 zien rond lopen. Misschien is hij ook een tweaker.
Ik weet alleen nog steeds niet hoe je zo'n ding kan winnen.
Dustin Vogel
Ik weet alleen nog steeds niet hoe je zo'n ding kan winnen.
Dustin Vogel
MacMini M1, 15" Mac Book Pro, 16GB Memory, Canon 5D Mark II, Commodore 64
Je moet iets van ze kopen, dan krijg je een ticket en dan kun je meedingen geloof ik. Ik vind die Ferrari's die ze hebben überhaupt niet echt mooi, dus zo'n aanhanger kon er wel bij
De aanblik was volledig verwoest. Ik had verwacht dat ze ok wel een Pininfarina-gestylede aanhanger hadden laten maken, maar het was gewoon een boedelbak met rood huifje.
Heb 2x128MB gehaalt daar maar geen ticket gehad...
en bovendien pas ik niet eens in zo'n auto (denk ik). ik ben nogal lang, rond de 1.90.
Op dinsdag 28 november 2000 13:22 schreef Arzie het volgende:
Je moet iets van ze kopen, dan krijg je een ticket en dan kun je meedingen geloof ik. Ik vind die Ferrari's die ze hebben überhaupt niet echt mooi, dus zo'n aanhanger kon er wel bij
MacMini M1, 15" Mac Book Pro, 16GB Memory, Canon 5D Mark II, Commodore 64
Verwijderd
Hij is jullie allemaal opgevallen.
Dus wat is nou het probleem?
Ik vind het een gave actie.
Iedereen ziet het ding.
En je mag wel ballen hebben om zo'n ding zo neer te zetten.
Dus wat is nou het probleem?
Ik vind het een gave actie.
Iedereen ziet het ding.
En je mag wel ballen hebben om zo'n ding zo neer te zetten.
Iedereen ziet dat ding inderdaad. Maar het is gewoon belachelijk weinig mensen opgevallen dat het _ZEER_ goedkope replica's waren.
Het was me op de beurs al opgevallen dat ze goedkoop en erg nep waren, maar je had het achteraf eens moeten zien, toen de standbouwers het zooitje weer gingen afbreken, om je dood te lachen... Dingen moesten gedouwd worden, contactsleutels niet nodig. Want zonder motor gaat ie niet zo hard he!
(Sommige dingen blijven leuk als je voor de organisatie van de jaarbeurs werkt)
Het was me op de beurs al opgevallen dat ze goedkoop en erg nep waren, maar je had het achteraf eens moeten zien, toen de standbouwers het zooitje weer gingen afbreken, om je dood te lachen... Dingen moesten gedouwd worden, contactsleutels niet nodig. Want zonder motor gaat ie niet zo hard he!
Nou die Ferrari met aanhanger zag er niet uit!
die f1 uitvoering was wel mooi
die f1 uitvoering was wel mooi
ik heb die aanhanger gezien. zag er erg leuk uit
. maareh ik moet toegeven ik heb al in 1 van de 5 gereden en het reed lekker. jammer alleen was dat je voorrang moet verlenen bij overstekende mensen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Maar denk es aan die ferarri...
die was eerst mooi roodglimmend, en nu staan/t er wat letters/reclame opgeplakt.
das toch zonde
ferarri == ferarri, en daar moet je geen FOUTE 'promocar' van maken. en al helemaaaal niet van 5 van die dingen...
SAD
die was eerst mooi roodglimmend, en nu staan/t er wat letters/reclame opgeplakt.
das toch zonde
ferarri == ferarri, en daar moet je geen FOUTE 'promocar' van maken. en al helemaaaal niet van 5 van die dingen...
SAD
zou het ook niet zo kunnen zijn dat ze hemOp donderdag 30 november 2000 02:16 schreef RaveN het volgende:
Iedereen ziet dat ding inderdaad. Maar het is gewoon belachelijk weinig mensen opgevallen dat het _ZEER_ goedkope replica's waren.
moesten duwen IVM de uitlaatgassen binnen???
Jij wil niet weten wat voor een smerige vrachtwagens er door zo'n complex rijden met als die beurzen...
Zeker dat je gewoon mag 'crossen' in de jaarbeurs.
Zeker dat je gewoon mag 'crossen' in de jaarbeurs.
Hier een tweaker met CoolPix 990 en foto's van de Ferrari met aanhangerHeb iemand met een Nikon Coolpix 900/990 zien rond lopen. Misschien is hij ook een tweaker.
[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/975810399.jpg'[/img]<BR><BR>[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/975810400.jpg'[/img]<BR><BR>[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/975810401.jpg'[/img]
Verwijderd
HAHAAHAHHAHAHAH jij hebt die dingen zeker nog niet echt gezien he! Of je hebt echt niet goed gekeken.Op donderdag 30 november 2000 02:16 schreef RaveN het volgende:
Ik heb als (inmiddels) voormalig MyCom medewerker in die dingen gereden en ik kan je voor de volle 100% met zekerheid vertellen dat die ferrari's ABSOLUUT geen replica's zijn. Ik heb talloze keren onder de motorkap gekeken en daar ligt een originele V8 en geen cheapass volkswagen motortje. Ze brengen er notabene echt bestellingen mee rond.
Het zijn vijf (bijna) indentieke volbloed Ferrari 328 GTS bolide's.
Jammer dat ik ben uitgesloten van die ontzettende kewle wedstrijd van ze (als voormalig medewerker mag ik niet meedoen)
edit:
tikvaud
tikvaud
Ja.. je gaat natuurlijk echt binnenshuis rijden met vijf ferrari's over paadjes vol met onder andere metalen troep...
NOT.
Alleen al het lawaai
NOT.
Alleen al het lawaai
Verwijderd
Die bandjes die eronder lagen zagen er dus echt fucking nieuw uit. Daar kan bijna geen meter mee gereden zijn.
Verwijderd
Hierbij een tweede bevestiging, die dingen zijn zeker wel echt.
Ik heb ze zien rijden na het afbreken (om een uur of
over het jaarbeurs terrein. Scheuren dat ze deden met die dingen.
Ik zou ze BTW ook niet laten rijden in de jaarbeurs. (ik zou ook niet graag in zo'n bakkie mijn monitor vervoerd zien worden )
Ik heb ze zien rijden na het afbreken (om een uur of
Ik zou ze BTW ook niet laten rijden in de jaarbeurs. (ik zou ook niet graag in zo'n bakkie mijn monitor vervoerd zien worden )
Ik ben een tijdje met een kit-car bezig geweest, maar neem van mij aan dat als je die kwaliteit wilt evenaren (hierbij roep ik niet dat een ferrari kwaliteit is, maar wil alleen zeggen: dezelfde uitstraling/materialen) dat je beter een echte kan halen ipv zelf te bouwen.
Hebben nogal wat delen voor een F40 gemaakt, maar voorkap, achterkap, achterbumper en bodemplaat waren bijelkaar meer dan 120.000,-.....
Zelfs een Lomax (2CV met andere kap) kost kant en klaar al meer dan 25.000,-
Een complete GTS koop je voor een stuk minder.
Bovendien is de afschrijving van zo'n ding minimaal. Over een jaar dumpen ze ze weer voor nagenoemg hetzelfde bedrag. Enkel renteverlies dus.
Hebben nogal wat delen voor een F40 gemaakt, maar voorkap, achterkap, achterbumper en bodemplaat waren bijelkaar meer dan 120.000,-.....
Zelfs een Lomax (2CV met andere kap) kost kant en klaar al meer dan 25.000,-
Een complete GTS koop je voor een stuk minder.
Bovendien is de afschrijving van zo'n ding minimaal. Over een jaar dumpen ze ze weer voor nagenoemg hetzelfde bedrag. Enkel renteverlies dus.
Verwijderd
Stelletje klootzaken die gasten van Mycom, door hun ben ik nu aan 1 kant doof! 
Ik stond bij de ferrari, begon achter me Keihard, moby te spelen, recht in mijn oor.
Daarna begon die gozer met muismatten te gooien, kleng tegen mijn hoofd, toen heb ik wel gehad, en ben weg gegaan
Ik stond bij de ferrari, begon achter me Keihard, moby te spelen, recht in mijn oor.
Daarna begon die gozer met muismatten te gooien, kleng tegen mijn hoofd, toen heb ik wel gehad, en ben weg gegaan
Verwijderd
tja.. ik kan me wel voorstellen dat je op die beurs replica's neerzetten .. je kunt het toch niet maken om op je site te adverteren met 1 op de 10 (of 5 ofzo) bestellingen per ferrari bezorgd, en ze dan gewoon op een beurs neer te zetten 
ze hebben ook vrij regelmatig shows en van die dagen zaterdags bij mycom's.. maar aan de andere kant kan dat ook wel.
trouwens, de helft van die dingen zijn gewoon tweedehandsjes
moet je maar us al die foto's op de site
(www.mycom.nl/index2.html) gaan bekijken ... let op de kentekenplaten .. HAHA LOL
EDIT:

ff voor de duidelijkheid:
PJ-08-YK
RF-55-HD
SN-SF-63

(chello loopt nu ff te fokken, ik zoek er nog wel ff een keer de data bij ...)
ik vind het trouwens voor ferrari's wel de allerlelijkste die ze ooit hebben gemaakt...
voor dat geld rij je echt wel mooiere wagens ... pfff. kapitaalvernietiging
EN IK HEB OOK NIET ZO'N TOICKET GEKREGEN BIJ M'N PROMISE KAARTJE
...
ze hebben ook vrij regelmatig shows en van die dagen zaterdags bij mycom's.. maar aan de andere kant kan dat ook wel.
trouwens, de helft van die dingen zijn gewoon tweedehandsjes
(www.mycom.nl/index2.html) gaan bekijken ... let op de kentekenplaten .. HAHA LOL
EDIT:

ff voor de duidelijkheid:
PJ-08-YK
RF-55-HD
SN-SF-63
(chello loopt nu ff te fokken, ik zoek er nog wel ff een keer de data bij ...)
ik vind het trouwens voor ferrari's wel de allerlelijkste die ze ooit hebben gemaakt...
voor dat geld rij je echt wel mooiere wagens ... pfff. kapitaalvernietiging
EN IK HEB OOK NIET ZO'N TOICKET GEKREGEN BIJ M'N PROMISE KAARTJE
Verwijderd
Hallo,
IK ben zelf MyCom medewerker en ik heb ook op de HCC gestaan. Nu mag ik het in de winkel niet zeggen maar nu gelukkig wel...
JULLIE ZIJN ALLEMAAL EEN STELLETJE IRRITANTE ZEIKERDS!!!!
als ze nou zo lelijk vind enzo, waarom klaag je dan dat je geen deelnamekaart hebt gehad?
En ja, het waren echte ferrari's, en gaan huis wel harder dan al jullie autootjes bij elkaar rijden.
Als je trouwens zo graag een ticket had willen hebben dan had je dat gewoon even moeten zeggen, want je kan je misschien voorstellen dat als je drie dagen lang je een slag in de rondte staat te werken dat je wel eens iets vergeet...
Nougoed, ik hoop dat jullie niet meer met je jaloerse gezeik aankomen zetten, want ik weet zeker dat je er graag één had willen hebben.
IK ben zelf MyCom medewerker en ik heb ook op de HCC gestaan. Nu mag ik het in de winkel niet zeggen maar nu gelukkig wel...
JULLIE ZIJN ALLEMAAL EEN STELLETJE IRRITANTE ZEIKERDS!!!!
als ze nou zo lelijk vind enzo, waarom klaag je dan dat je geen deelnamekaart hebt gehad?
En ja, het waren echte ferrari's, en gaan huis wel harder dan al jullie autootjes bij elkaar rijden.
Als je trouwens zo graag een ticket had willen hebben dan had je dat gewoon even moeten zeggen, want je kan je misschien voorstellen dat als je drie dagen lang je een slag in de rondte staat te werken dat je wel eens iets vergeet...
Nougoed, ik hoop dat jullie niet meer met je jaloerse gezeik aankomen zetten, want ik weet zeker dat je er graag één had willen hebben.
Ja euh, het is lastig om nog een dealer te vinden die een nieuwe 328GTS uit 1985 heeft staan. Als er een nieuwe kentekenplaat op zit, wil dat ws zeggen dat ze net ingevoerd zijn.gewoon tweedehandsjes
Verwijderd
ik maak het punt dat er juist GEEN nieuwe kentekenplaten op zitten .. dus tweedehandsjes.. dus geen nieuwe ferrari's ..
dát bedoel ik ...
die PJ-08-YK is ingevoerd/op kenteken gezet inm maart '86, die RF-55-HD in oktober '86
en die SN-SF-63 in november '97
ff ter info.. zo voor de gein ...
dát bedoel ik ...
die PJ-08-YK is ingevoerd/op kenteken gezet inm maart '86, die RF-55-HD in oktober '86
en die SN-SF-63 in november '97
ff ter info.. zo voor de gein ...
Verwijderd
Nou moet ik toch echt ingrijpen hoor... *d
IK ZOU ZO'N KL*TE KAR echt niet kado willen hebben!
Als je nou echt een auto wil hebben die niet 1 op 5 loopt, en je bakken met geld in de verzekering en banden kost: koop een LOTUS ELISE!! Die kosten lekker compleet 100 mille met een sportuitlaat en een vet snel luchtfilter en dan blijf je die ferrari (in ieder geval tot de 180 km/h) voor.. en de wegligging is ook nog beter. Al die poespas op zo'n wagen. Oh ja, lotus loopt 1:12 als je echt stevig doorijd. En wat betreft de wegenbelasting: 580 kilootjes (= laagste tarief)
Mensen, je houd uiteindelijk geld over!
Alleen na een week had ik al een vette bekeuring van 550 pieterballen aan mijn broekie (slik).
Dus hier een goed advies: lekker sparen (in ieder geval een stuk korter) en laat mycomm die ferrari maar houwe...
(nou krijg ik vast veeel commentaar..
)
IK ZOU ZO'N KL*TE KAR echt niet kado willen hebben!
Als je nou echt een auto wil hebben die niet 1 op 5 loopt, en je bakken met geld in de verzekering en banden kost: koop een LOTUS ELISE!! Die kosten lekker compleet 100 mille met een sportuitlaat en een vet snel luchtfilter en dan blijf je die ferrari (in ieder geval tot de 180 km/h) voor.. en de wegligging is ook nog beter. Al die poespas op zo'n wagen. Oh ja, lotus loopt 1:12 als je echt stevig doorijd. En wat betreft de wegenbelasting: 580 kilootjes (= laagste tarief)
Mensen, je houd uiteindelijk geld over!
Alleen na een week had ik al een vette bekeuring van 550 pieterballen aan mijn broekie (slik).
Dus hier een goed advies: lekker sparen (in ieder geval een stuk korter) en laat mycomm die ferrari maar houwe...
(nou krijg ik vast veeel commentaar..
Verwijderd
I totally agree ..... maar het enige argument waarom ze ferrari hebben genomen is het imago van ferrari
de link tussen ferrari <-> rood <-> snel <-> mycom express...
niet een hele rare redenering, maar toch ...
de link tussen ferrari <-> rood <-> snel <-> mycom express...
niet een hele rare redenering, maar toch ...
die lotus elise is zeker gaaf 
maar een lotus espirit kan er ook wat van hoor
maar een lotus espirit kan er ook wat van hoor
Verwijderd
hoezo? maar jij je zin: voila
Basis gedachte Lotus: geen overbodige shit
dus voor de Elise geldt:
ramen: zwengelen,
radio: neu (motor klinkt goed genoeg),
kofferbak: ga je reizen dan? nee? ok niet nodig,
abs: is voor mensen die liever zelf niet remmen (of die een auto met te veel pk's kopen) niet dus!,
Rembekrachtiging: nee tuurlijk niet ik trap wel wat harder.
instappen: zorg voor warme spieren anders scheuren ze (je zit echt met je aars op straat!)
Daar gaat autorijden toch om?
niet dat ik ferrari niet mooi vind, maar ze zijn het doel een beetje voorbij geraced...
morge ff naar man en muis knappen onderdelen ophalen (doe je wel voor je lol)
Basis gedachte Lotus: geen overbodige shit
dus voor de Elise geldt:
ramen: zwengelen,
radio: neu (motor klinkt goed genoeg),
kofferbak: ga je reizen dan? nee? ok niet nodig,
abs: is voor mensen die liever zelf niet remmen (of die een auto met te veel pk's kopen) niet dus!,
Rembekrachtiging: nee tuurlijk niet ik trap wel wat harder.
instappen: zorg voor warme spieren anders scheuren ze (je zit echt met je aars op straat!)
Daar gaat autorijden toch om?
niet dat ik ferrari niet mooi vind, maar ze zijn het doel een beetje voorbij geraced...
morge ff naar man en muis knappen onderdelen ophalen (doe je wel voor je lol)
Pagina: 1