Subtopics link naar hoofdtopic

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Topicstarter
Erg vage topic titel, kon het niet vinden in de search, maar ja misschien is het wel al is langs geweest, als je gaat naar een subtopic (?): http://gathering.tweakers.net/forum/list_category/4

Dan kan je daarvanaf niet mee terug naar de hoofdlijst van topics.

Als je gaat naar Webdesign & Graphics, dan kan je wel terug naar "GOT", is dit iets waar aangewerkt gaat / kan worden?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Laatst online: 16:20

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Links onderaan zit ook een linkje naar de hoofdpagina. :) Het woor GoT, naast index, is clickable.

[ Voor 27% gewijzigd door gorgi_19 op 16-07-2003 11:38 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 13:43
Is dat echt iets waar je je aan stoort? :)

Kan me niet echt voorstellen, althans; ik kan me er niet druk om maken. Daarnaast lijkt me dat de mensen die deze site bezoeken beschikken over voldoende denkvermogen om in de URL balk de rest na "gathering.tweakers.net" gewoon te deleten en op enter te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

het bedenken kan iedereen wel, maar een linkje naar de index is soms toch wel makkelijk, die linksonderaan zit wel een beetje heel erg verstopt enzo

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Topicstarter
gorgi_19 schreef op 16 July 2003 @ 11:37:
Links onderaan zit ook een linkje naar de hoofdpagina. :) Het woor GoT, naast index, is clickable.
Ja dat is waar, maar omdat het in elk topic wel te vinden is, misschien een idee om het ook bovenin de balk te plaatsen (tja beetje lui misschien, maar misschien wel bruikbaar)
willem169 schreef op 16 July 2003 @ 11:38:
Is dat echt iets waar je je aan stoort? :)

Kan me niet echt voorstellen, althans; ik kan me er niet druk om maken. Daarnaast lijkt me dat de mensen die deze site bezoeken beschikken over voldoende denkvermogen om in de URL balk de rest na "gathering.tweakers.net" gewoon te deleten en op enter te drukken.
Ik zeg niet dat ik mij eraan stoor, maar het ik vind het handig als ik via een druk op de knop terug naar got hoofdlijst ga. Ja voldoende denkvermogen is er ook wel en duh tuurlijk kom ik er ook wel uit, maar qua gebruiksvriendelijk zal ik het wel handig vinden. En waarom 2 handelingen doen willempie, terwijl het misschien ook via 1 handeling mogelijk is.

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Snap niet echt waarom je geirriteerd en denigrerend reageert na mijn serieus bedoelde reactie. "duh" en "willempie" getuigt niet echt van het vermogen normaal te kunnen reageren.

Als ik zou zeggen "Waarom start je in vredesnaam een topic over zo'n kleinigheid" zou je je ook op je pik getrapt voelen.

Maar als jij je er niet aan stoort, waarom zou je het dan toch als gebruikersvriendelijkheid handig vinden? En het kan met 1 handeling, zoals gorgi al aangaf: Met je muis naar het "GoT" linkje linksonder, en klikken maar. Voila.

[ Voor 8% gewijzigd door Willem op 16-07-2003 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Daarnaast is het inconsquent om dat te wijzigen, aangezien het een deel is van de 'fp' van het forum, waar het ook zo staat...

Maar zo veel pixels verder is het woordje GoT toch niet :?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Topicstarter
Ik zie niet waarom ik geirriteerd reageer, ik reageer gewoon om zo een onnozel antwoord : Daarnaast lijkt me dat de mensen die deze site bezoeken beschikken over voldoende denkvermogen om in....
Lieve Adjes FAQ

Eej Tweaker !
Welkom op Lieve Adjes, het forum waar je je klachten kunt uiten, of voorstellen kunt doen aangaande ons forumpje.
Ik ben benieuwd of ze hier wat aan hebben, misschien zitten er meer users met deze vraag? Als het niet kan kan het niet. Zijn genoeg andere mogelijkheden, maar misschien hebben ze er wat aan ;)

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Topicstarter
Simon schreef op 16 July 2003 @ 11:52:
Daarnaast is het inconsquent om dat te wijzigen, aangezien het een deel is van de 'fp' van het forum, waar het ook zo staat...

Maar zo veel pixels verder is het woordje GoT toch niet :?
Nee dat is ook niet zo, maar ideeen zijn welkom (volgens de faq)

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Batsies:
Ik zie niet waarom ik geirriteerd reageer, ik reageer gewoon om zo een onnozel antwoord
Je leest niet.
"duh" en "willempie" getuigt niet echt van het vermogen normaal te kunnen reageren.
edit:
En een serieus bedoeld iets alsnog onnozel noemen is ook verre van slim

[ Voor 18% gewijzigd door Willem op 16-07-2003 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Topicstarter
offtopic:
Willem169 ik weet wel waarom jij zo reageert op mij

maar kunnen wij verder even ontopic?

[ Voor 13% gewijzigd door Batsies op 16-07-2003 12:01 ]

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Even zien hoor, met die link van jou uit je startpost > http://gathering.tweakers.net/forum/list_category/4 krijg je alleen W&G en P&W te zien. Helemaal links staat de link naar de hoofdindex.
Ja dat is waar, maar omdat het in elk topic wel te vinden is, misschien een idee om het ook bovenin de balk te plaatsen (tja beetje lui misschien, maar misschien wel bruikbaar)
Maar hier gaat het om alleen de Devschuur, al een subforum dus. Als dan de link links staat, ipv bovenin "GoT > Webdesign & Graphics" bij de gewone topiclijst, dat is een minieme afstand.
Ik zeg niet dat ik mij eraan stoor, maar het ik vind het handig als ik via een druk op de knop terug naar got hoofdlijst ga.
Maar dat kan dus ook, door links op GoT te klikken. Lijkt me een klein beetje geneuzel, als ik het zo allemaal bekijk ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Topicstarter
Ja die knop zag ik namelijk in 1e instantie niet 8)7, maar omdat het bij elk forum wel stond en daar niet dacht ik ik ga is kijken hoe men erover denkt. Maar ik weet genoeg a.t.m

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

ok, verstopt knopje maar hij zit er wel.

Willem: Jij begon met een soort van denigrerende opmerking dat mensen wel slim genoeg zouden zijn om dat weg te halen (daarme suggererend dat de TS dat niet kon), maar dat snapte je zelf vast ook wel. Je reactie voegde niets toe en lokt alleen maar negatieve reactie uit. Een troll heet dat ook wel in vaktaal. En er werd dit maal dus gehapt. Kan je daar niet tegen, plaats dan ook geen Troll...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.