Ik heb gezocht echter niets gevonden.
Ik ben net verhuisd en heb al bekabeling getrokken van de meterkast naar de
slaapkamers boven. (telefoonbekabeling)
Maar wat wil het geval, ik bedenk met achteraf dat ik de ADSL splitter in de
meterkast weggewerkt wil hebben, omdat daar de KPN lijn binnenkomt en de lijnen
naar boven gaan.
Nu zit ik met het volgende:
De wandkontaktdoos boven is aangesloten met 2 v/d 4 draden (blauw en rood). Nu wil ik
mijn USB modem op de wandkontaktdoos aansluiten dmv een gewone telefoonstekker en de wandkontaktdoos
weer via de al getrokken kabel, naar op de splitter in de meterkast. Zoals ik al aangaf
is de wandkontaktdoos aangesloten met slechts 2 van 4 draden, maakt dit uit? aangezien normaal gesproken
alle 4 de draden van de USB modem direct naar de SPLITTER gaan.
Zo ja, hoe moet moet ik de wandkontaktdoos aansluiten als ik alle 4 de draden moet doen.
dus kortweg, ik wil de verbinding tussen de USB modem en de SPLITTER onderbreken met een wandkontaktdoos.
Alvast bedankt!
Ik ben net verhuisd en heb al bekabeling getrokken van de meterkast naar de
slaapkamers boven. (telefoonbekabeling)
Maar wat wil het geval, ik bedenk met achteraf dat ik de ADSL splitter in de
meterkast weggewerkt wil hebben, omdat daar de KPN lijn binnenkomt en de lijnen
naar boven gaan.
Nu zit ik met het volgende:
De wandkontaktdoos boven is aangesloten met 2 v/d 4 draden (blauw en rood). Nu wil ik
mijn USB modem op de wandkontaktdoos aansluiten dmv een gewone telefoonstekker en de wandkontaktdoos
weer via de al getrokken kabel, naar op de splitter in de meterkast. Zoals ik al aangaf
is de wandkontaktdoos aangesloten met slechts 2 van 4 draden, maakt dit uit? aangezien normaal gesproken
alle 4 de draden van de USB modem direct naar de SPLITTER gaan.
Zo ja, hoe moet moet ik de wandkontaktdoos aansluiten als ik alle 4 de draden moet doen.
dus kortweg, ik wil de verbinding tussen de USB modem en de SPLITTER onderbreken met een wandkontaktdoos.
Alvast bedankt!
wijze woorden