Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ach, je bent zo'n lieve jongen, gefeliciteerd
Skat! Skat! Skat!
[rml][ !] OzBoz zwaait vaarwel.. ;)[/rml]
Het heeft toch nog langer als een jaar geduurd.
Een bedankje lijkt me meer op z'n plaats.
Dus: bedankt voor het waarnemen
Who is John Galt?
Return of the evil
Feli goser...
Dat te moeten missen vind ie rot.
Geldt dat nu ook al voor 'n ex-mod,
Het missen van een slot.
Voor maar een week, dát is kort,
Denk dat het missen erger wordt.
Maar ben jij of zijn wij de klos,
Toch welkom terug OzBoz.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Daarbij is het wel een teleurstelling dat vakantiemods niet rood zijn
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
* Freee!! denkt dat hij zich hier maar bij aansluit. Bedankt voor het waarnemen.justmental schreef op 16 July 2003 @ 10:30:
Het moet niet veel gekker worden met die felicitaties.
Een bedankje lijkt me meer op z'n plaats.
Dus: bedankt voor het waarnemen
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Zullen we de lowriders ook weer her introduceren dan?
Moeten we naast Lotte ook waxle en Xanga nog es schoppen....
Kijk als iemand van niets ineens modje wordt voor permanent zeg maar, kan ik me er nog wel wat bij voorstellen bij een felicitatie topic.. maar om hiervoor nou een felicitatietopic te openen.. imho voegt dit nix toe aan GoT in het algemeen...Dit is wel een felicitatie waard en ik vraag mij af waarom niemand dat nog heeft gedaan.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
heb het maar niet gedaan en Oz maar ff ge-icq't[23:47:28] <@ACM> zie MED trouwens
[23:47:47] <@crisp|zZz> \o/
[23:47:59] <@D2k`RTL5> oe
[23:48:03] <@D2k`RTL5> ff een LA topic maken
[23:48:03] <@D2k`RTL5>
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
wb ook al is het maar voor even
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Gewoon dit draadje kicken met titel-changeTim Schuhmacher schreef op 16 July 2003 @ 13:04:
leuk,en kunnen we over een week natuurlijk weer masaal afscheid nemen
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Sja, helaas... Ik wilde hem wel rood geven, maar hij wilde geen rood. En zijn keus voor Cyaan vond ik weer niet kunnen. Dus toen lieten we het maar gewoon zwartRM-rf schreef op 16 juli 2003 @ 11:17:
Daarbij is het wel een teleurstelling dat vakantiemods niet rood zijnnu onbreekt wel een beetje het 'ozboz-als-mod'-gevoel (nauwverwant aan het 'grootste familie van nederland'-gevoel)
Verwijderd
Dit topic is gesloten.