Ik heb sinds een tijdje het volgende systeem:
Asus A7V8X
AMD Athlon XP 2400+
Radeon 9700 Pro 128 MB
Creative SB Live
Maxtor 80 GB HD
512 MB PC2700
300 Watt Voeding
Nu speelde ik in het begin gewoon Battlefield 1942 en andere games, maar nu loopt ie continu vast, en dat is behoorlijk irritant, als ik een foutmelding van windows krijgt dan heeft ie het over zo'n "oneindige loop"
Het volgende heb ik al geprobeerd
- Zo ongeveer alle mogelijke drivers van Ati (Ook die normaal wel werkte, dus lijkt me enigsinds gek dat het aan de drivers ligt)
- Windows overnieuw geinstalled
- Battlefield overnieuw geinstalled met versie 1, 1.2, 1.25, 1.3, 1.31, 1.4
- Radeon Schoongemaakt
- Kast opengelaten voor extra koeling
- Bios update naar versie 1012
Zou het aan de voeding kunnen liggen dat die slechter wordt en is 300W genoeg, wel toch?
Als iemand voor mij het verlossende antwoord heeft zou ik dat wel heel erg fijn vinden want ben er nou al een week mee bezig zonder maar eens spel te kunnen spelen.
Asus A7V8X
AMD Athlon XP 2400+
Radeon 9700 Pro 128 MB
Creative SB Live
Maxtor 80 GB HD
512 MB PC2700
300 Watt Voeding
Nu speelde ik in het begin gewoon Battlefield 1942 en andere games, maar nu loopt ie continu vast, en dat is behoorlijk irritant, als ik een foutmelding van windows krijgt dan heeft ie het over zo'n "oneindige loop"
Het volgende heb ik al geprobeerd
- Zo ongeveer alle mogelijke drivers van Ati (Ook die normaal wel werkte, dus lijkt me enigsinds gek dat het aan de drivers ligt)
- Windows overnieuw geinstalled
- Battlefield overnieuw geinstalled met versie 1, 1.2, 1.25, 1.3, 1.31, 1.4
- Radeon Schoongemaakt
- Kast opengelaten voor extra koeling
- Bios update naar versie 1012
Zou het aan de voeding kunnen liggen dat die slechter wordt en is 300W genoeg, wel toch?
Als iemand voor mij het verlossende antwoord heeft zou ik dat wel heel erg fijn vinden want ben er nou al een week mee bezig zonder maar eens spel te kunnen spelen.