Verwijderd

Topicstarter
Er zijn veel topics te vinden over de Napa MCD380. De volgende issue komt daarbij nauwelijks aan bod. Ik las bij een topic dat er twee (software/firmware?) versies zijn van de Napa MCD380. Versie 1 sucks big time en versie 2 is dan ook aan te raden. Ik weet dat de Napa in de winkel tegenwoordig met versie 2 wordt geleverd (zover hij nog verkrijgbaar is met het uitkomen v/d MCD381), maar ik kan hem dus van iemand overnemen en dan kan het dus net zo goed een versie 1 zijn.

Mijn vraag aan jullie 'alwetenden' _/-\o_ is dus: hoe stel ik de versie vast van de Napa MCD380?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 15:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
*snif* anybody? Ik ga morgen nl kijken!

Verwijderd

Besturingssysteem & software
De Napa MCD380 heeft een door Napa zelf ontwikkeld besturingssysteem. Het firmware van de Napa MCD380 is niet upgradable. Dit betekent dat het niet mogelijk is om nieuwe besturingssoftware op de speler te laden.
Je kan de firmware, als je versie 1 hebt, in ieder geval niet upgraden naar versie 2... ik weet alleen niet hoe je de versie kan checken.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor je reply!

Daarom wil ik het dus graag weten, want als het versie 1 is 'zit ik eraan vast'.

Come on, jullie weten alles, dus iemand kan me toch wel helpen? ;(

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik denk dat ik zelf al weet! 8)7

Ik heb hem gisteren maar gewoon gekocht en ik las hier ergens op het forum dat de speler een december 2001 versie moet zijn. Hoe weet je dat nou als je hem (tweedehands) koopt? Nou, als je geluk hebt (zoals ik) staat er op de onderkant van de MCD380 een klein stickertje met 'manufactured december 2001'. Dat is dus hoe ik weet dat ik versie 2 heb :)

Handig voor andere mensen die een Napa MCD380 willen kopen, toch?

Slotje...? :*)

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 12:08
waren vooral de allereerste spelers..

check toch even de oude topics.. heb de mijne eind october 2001 gekocht, vooral de eerste uit augustus en september waren nog niet helemaal ok. check sticker onderop de speler. Zou mn nummer ook zo even niet weten.

Moet wel toegeven dat leuk ding is maar heeft toch zo zijn kuren.. voor prijs kan je het niet laten. In der tijd 300 piek voor betaald. Nu 80 euro toch ofzo?

Gebruik nu bijna niet meer nu ik auto heb met autoradio mp3cdplayer van Pioneer.

nadelen Napa mcd380:

x repeat soms van vorige nummer wanneer ie van ene naar ander nummer gaat
x zuipt batterijen (3/4 uur gebruik) met 2 AAA 750mah en voorlopig max van 800 verkrijgbaar
x slechte headphone
x pakt na langere tijd cd's tijdens inladen niet altijd even lekker.

:7
Pagina: 1