[GSM] Waar mogelijk zonder abbo polyfonische beltonnen ...

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19150

Topicstarter
Goeden morgen GoTtErs,

Ik heb de volgende vraag:
Waar is het mogelijk of is het uberhaubt mogelijk om zonder abbo (like, Oranga, KPN etc..) polifonische geluiden te downloaden voor bijv een samsung S300 of een V200 en zo ja waar? (WANT: Wappen en GPRS is via pre paid verschrikkelijk duur)
Dus is er een mogelijkheid ze van een site te DOWNLOADEN naar je computer om het dan via datakabel over te zetten naar je telefoon..

of is er nog een andere oplossing zonder GPRS en WAP toestanden ?:)

LETOP: Het moet wel een betaalde dienst zijn ;) (ik wil namelijk geen waarschuwing aan mijn broek voor warez reqeust want dat is niet de bedoeling van dit topic) (punt2 is de kwaliteit van de beltonen meestal hoger als je ervoor moet betalen vooral bij 40 stemmige beltonen (waar ik naar opzoek ben)

Hopelijk weet iemand het antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-05 08:37

TwoR

Gekleurde stippen

Probeer eens te zoeken met google naar services die beltonen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71798

beltonnen ken ik niet ;)
maar je kan volgens mij heel veel polyfone beltonen die ook gewoon gratis zijn hoor. Ook kun je ze zelf maken door wav's of mp3's om te zetten met programma's. Lees maar eens wat specifieke topics door...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 71798 op 16-07-2003 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19150

Topicstarter
Anoniem: 71798 schreef op 16 July 2003 @ 09:40:
beltonnen ken ik niet ;)
maar je kan volgens mij heel veel polyfone beltonen die ook gewoon gratis zijn hoor. Ook kun je ze zelf maken door wav's of mp3's om te zetten met programma's. Lees maar eens wat specifieke topics door...
Maar is er ook een specifieke dienst voor die dit ondersteunt ik bedoel... dat je het gewoon kan downloaden o.i.d i.i.g, ehmm..

Welk topic o.a? :) ff zoeken ok :) thx voor de tip ;) iemand nog? ;) wil zoveel mogelijk info verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61896

Stond in een andere topic al een link naar website met gratis polyfone beltonen die je kan downloaden en op je phone zetten met datakabel.....link was niet verwijderd dus het zal wel niet illegaal zijn dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61896

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 14:17

mrsar

waar een sar is,is een wodka

post hier de kewlste mobiele java midlets

staan ook sites met ringtones tussen als ik me goed herinner

[ Voor 111% gewijzigd door mrsar op 16-07-2003 13:30 . Reden: gevonden :) ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:16

KRASH

Juist ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:25
Kijk bij het type telefoon welke Connectivity-mogelijkheden hij heeft; en zoek eenzelfde soort adapter voor de PC.

www.google.com voor midi / MMF files, die zijn makkelijk te vinden.

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.