Ik heb gister voor een vriendin een laptop gekocht, een Acer Aspire 1304. Nu stond er in de advertentie dat er een "S-video out" op zat. Aangezien ik mij kon herinneren dat dit niet zonder meer compatible is met oudere TV's (met composite) heb ik expliciet aan de verkoper gevraagd of dit ging werken op een TV zonder S-video. "Ja hoor, 100% zeker, je hebt alleen een scart-s-video convertor nodig". Wij thuis dat ding aangesloten op de TV, hele beeld vernaggeld, ander TV, hetzelfde. Maw het werkt dus NIET. Bovendien ondersteund de videokaart (ProSavage) volgens mij geen overscan waardoor je van die zwarte balken aan de zijkant houdt.
We zitten nu te kijken of we hem omruilen en eventueel ergens anders een Asus L3500D te kopen. In de Asus zit overigens een SiS740 videochip, weet iemand of die wel overscan ondersteund?
Als iemand mij wat helderheid zou kunnen verschaffen in deze zaak dan zou ik heel blij zijn (en mijn vriendin nog blijer) :-)
We zitten nu te kijken of we hem omruilen en eventueel ergens anders een Asus L3500D te kopen. In de Asus zit overigens een SiS740 videochip, weet iemand of die wel overscan ondersteund?
Als iemand mij wat helderheid zou kunnen verschaffen in deze zaak dan zou ik heel blij zijn (en mijn vriendin nog blijer) :-)
ESP Controlled PvBoiler https://github.com/arnova/pvboiler