• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-02 19:43
Ik heb sinds gister een Trust SpyC@m 300 Voice. Alleen, deze geeft in de webcam modus erg raar beeld. Het beeld wordt dan paars/groen achtig, en af en toe flikkert er even een normaal framepje doorheen.

Oké, in eerste instantie zou je zeggen: dat ding is kaduuk. Maar dat is dus niet zo. Foto's maken werkt nog wel gewoon, en als ik dat ding op een andere computer aan sluit werkt hij 100%. UBS-kabeltje is dus ook niet kapot.

Nouja, dan maar nieuwe drivers gedownload. Nieuwe videokaart drivers gedownload (voor mijn Radeon 7200, niet lachen :'(), laatste drivers voor dat ding gedownload, maar geen resultaat dus. Heb zelfs DirectX nog maar eens gedownload en geïnstalleerd (heb Windows XP), maar allemaal zonder resultaat.

Ik heb echt geen idee meer wat te doen :(. Kan iemand mij helpen...? :>

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:34
Heeft je comp alle chipset drivers (via4 in 1 etc..)
Heb je nog andere usb apparatuur?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Bij mij was het zo dat mijn familycam ook verrot was onder WinXpro NL en wel correct werkte onder WinXpro Uk, beide cleane installs; ik heb nooit de ware oorzaak kunnen achterhalen....

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-02 19:43
Hmm, ik draai nu Windows XP, maar ook Windows 98 staat er nog op. In W98 staat de videokaart wel niet geïnstalleerd, maar toch was het beeld, voor zover mogelijk zonder videokaart, gewoon goed. Heel vaag...