You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
De laatste twee reacties zijn verwijderd. Een magere onderbouwing en een discussie in de survey zijn beide not-done. Wederom bedankt
.
Niets te danken Robin, het is leuk om te doen en ik doe gelijk kennis op over de bedrijven.
Ik zal maar even hier melden i.p.v. een nieuwe topic op de FP in de tracker zie ik bij de shop survey om 01:07 een lege regel staan, er staat geen bedrijf.
Ik zal maar even hier melden i.p.v. een nieuwe topic op de FP in de tracker zie ik bij de shop survey om 01:07 een lege regel staan, er staat geen bedrijf.
[ Voor 47% gewijzigd door we_are_borg op 16-07-2003 02:16 ]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Dat zal Etelcom wel weer eens geweest zijn. Die is namelijk rond dat tijdstip weer eens van T.net gekicked: Wouter Tinus in "Shop survey van Etelcom."