[SS] Bossers & Cnossen

Pagina: 1
Acties:

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4889 Bossers & Cnossen

Gepost door Dempsey - dinsdag 15 juli 2003 - 20:41 zeer slecht onderbouwt met de cijfers die hij geeft. Algemene indruk: 9 Service: 9 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 9
Heb alleen goede ervaringen met dit bedrijf.
Heb al diverse systemen gekocht en ben zeer tevreden.
en dan deze in de zelfde Shop Survey.

Gepost door Omaha2002 - dinsdag 15 juli 2003 - 20:11
Beetje eenzijdige reaktie Furanity, maar als je het op deze manier van je afgeschreven hebt gun ik het je graag hoor.
Gaat over het feit dat een andere lage cijfers geeft met een verhaal van 8 regels alleen vanuit het oogpunt van de poster gezien.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De laatste twee reacties zijn verwijderd. Een magere onderbouwing en een discussie in de survey zijn beide not-done. Wederom bedankt :).

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Niets te danken Robin, het is leuk om te doen en ik doe gelijk kennis op over de bedrijven.

Ik zal maar even hier melden i.p.v. een nieuwe topic op de FP in de tracker zie ik bij de shop survey om 01:07 een lege regel staan, er staat geen bedrijf.

[ Voor 47% gewijzigd door we_are_borg op 16-07-2003 02:16 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat zal Etelcom wel weer eens geweest zijn. Die is namelijk rond dat tijdstip weer eens van T.net gekicked: Wouter Tinus in "Shop survey van Etelcom."