Toon posts:

HP Photosmart 720 probleem (op te lossen??)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n camera geeft in ene een melding:

"No devices are connected to the camera dock"

Punt is dat ik helemaal geen Camera Dock heb, maar 'm altijd gewoon via me USB aansluit.
Via knowledgebase van HP info gevonden over resetten van het apparaat: korte- en lange reset, maar beide werken niet.
Ook nog een reset mbv. een knopcombinatie achterhaald, maar mocht ook niet baten.
Als ik 'm via me USB aansluit geeft-ie de melding "Press [bepaald knopje] to unload images" Maar dat bepaalde knopje zit alleen op de camera dock en die heb ik dus niet!
Apparaat denk dus blijkbaar dat-ie op de een of andere manier aangesloten zit op een dock maar toch eigenlijk ook weer niet.

Simpele ziel bij HP kon mij alleen vertellen dat wellicht een firmware update kon helpen. Leek mij best logisch, dus ikke doen......... niet dus.
Voor een firmware updat emoet je de camera USB aansluiten en de firmware bestanden op je SD-card zetten.
Maarja, ik kan 'm wel USB aansluiten maar doordat-ie in "storing" staat ziet Windhoos het hele apparaat niet en kan dus ook geen firmware update doen.

Om een lang verhaal kort te maken:

WIE KAN ME HELPEN ?? (mail eventueel naar tillbeer@wanadoo.nl)

Thnx.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Wat betreft je firmware upgrade: je kunt het kaartje in een cardreader of een cam van iemand anders stoppen, daar de firmware erop zetten en hem daarna weer in jouw cam stoppen. Nooit geschoten is altijd mis dacht ik zo :)